AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Hva synes dere om mødre som fester vær helg? dere kan dømme meg så mye dere vill nå men dette er min synspunkt på det.. jeg sier ikke at det er riktig eller galt.. jeg er ei ung mor på 24 år som har ei datter på snart 3. hun er hos far annen vær helg fredag-mandag. jeg jobber fra 07-13, 07-14, og jobben min er veldig nær barnehagen som den er til huset mitt. Så henter barnet rett etter jeg er ferdig på jobb så har masse god tid til og være med henne i ukedagene. Og har så snille foreldre som elsker! Og sitte barnevakt for henne. Og sier de kan passe på henne en dag i helgen. Friviligt! Så klart. føles av og til veldig godt og kunne møte venner og skravle og en liten drinks med de uten og ha dårlig samvittighet. nå er det mange som mener Sikkert at jeg prioterer MEG selv, men jeg ser ikke hvorfor å gå ut på en bar er værre en folk som går og trener når barnet er våkent og er fraværende eller jobber til dag på natt i ukedager. Mener at «interesse» er også å møte nye folk :) og jeg vet at barnet er i trygge hender. Anonymkode: 13c06...ebc 6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 Ja, jeg dømmer deg. Anonymkode: cf675...5a8 11
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #3 Skrevet 3. oktober 2021 Om du er borte fra barnet et par timer er jo ok. Om du er redusert hele neste dag så helga går med til vekselvis fyll og fyllesyke, så er jo ikke det greit. Anonymkode: e6c64...2cb 20
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #4 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Om du er borte fra barnet et par timer er jo ok. Om du er redusert hele neste dag så helga går med til vekselvis fyll og fyllesyke, så er jo ikke det greit. Anonymkode: e6c64...2cb Pleier som regel alltids og drikke masse vann så nei, hangover har det ikke vært for 3-4 år siden. Anonymkode: 13c06...ebc
Sleeping_beauty Skrevet 3. oktober 2021 #5 Skrevet 3. oktober 2021 Utifra det du skriver så er svaret nei, dømmer deg absolutt ikke. Jeg syns det er helt nødvendig for barnet at mor/far er lykkelig. 9
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #6 Skrevet 3. oktober 2021 Jeg vet ikke om jeg dømmer deg, men samtidig tenker jeg at du beviser hvorfor de færreste burde få barn som 21. Så ja, jeg dømmer deg vel litt. Når man velger å bli mor så kan man ikke leve som barnløs ung voksen Anonymkode: 9d4c9...866 20
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #7 Skrevet 3. oktober 2021 Jeg tenker sånn egentlig at det må holde annenhver helg så du kan være 100% tilstede for barnet ditt når du har henne? Jeg er alenemamma til en på 2,5 og har null mulighet til å gå ut, og jeg forstår veldig behovet, men en mellomting kanskje? Anonymkode: 1999d...21b 20
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #8 Skrevet 3. oktober 2021 Det holder vel å dra på byen annenhver helg når barnet er hos faren sin? Du har jo bare annenhver helg hjemme med barnet ditt.. Anonymkode: 87220...3e4 13
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #9 Skrevet 3. oktober 2021 Barnefaren stiller vel like mye opp som deg, så null problem å prioritere seg selv innimellom. Er normalt det. Anonymkode: 77690...a37 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #10 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva synes dere om mødre som fester vær helg? dere kan dømme meg så mye dere vill nå men dette er min synspunkt på det.. jeg sier ikke at det er riktig eller galt.. jeg er ei ung mor på 24 år som har ei datter på snart 3. hun er hos far annen vær helg fredag-mandag. jeg jobber fra 07-13, 07-14, og jobben min er veldig nær barnehagen som den er til huset mitt. Så henter barnet rett etter jeg er ferdig på jobb så har masse god tid til og være med henne i ukedagene. Og har så snille foreldre som elsker! Og sitte barnevakt for henne. Og sier de kan passe på henne en dag i helgen. Friviligt! Så klart. føles av og til veldig godt og kunne møte venner og skravle og en liten drinks med de uten og ha dårlig samvittighet. nå er det mange som mener Sikkert at jeg prioterer MEG selv, men jeg ser ikke hvorfor å gå ut på en bar er værre en folk som går og trener når barnet er våkent og er fraværende eller jobber til dag på natt i ukedager. Mener at «interesse» er også å møte nye folk og jeg vet at barnet er i trygge hender. Anonymkode: 13c06...ebc synes det er okey Anonymkode: 6f5bb...b03 1
robot91 Skrevet 3. oktober 2021 #11 Skrevet 3. oktober 2021 Unge mødre som fester mye må ta seg sammen! De har et barn å ta seg av! De går så fra sin kjæreste/ektefelle og sier grunnen var at han var kontrollerende, jeg fikk ikke feste så mye jeg ville.................. 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #12 Skrevet 3. oktober 2021 Jeg har selv vært student og alenemor fra jeg var 22 år. Var ferdig å studere to år etterpå. Så jeg skjønner hvor du kommer fra. Men forskjellen mellom deg og meg, var at faren valgte å gå videre og ha null kontakt med barnet sitt. Foreldrene mine bodde 2,5 time kjøring fra oss, og jeg hadde ikke råd til bil. De gangene jeg valgte å reise hjem i helgene, hadde jeg som regel en kveld ute med venner med god samvittighet. Det var kanskje én gang i mnd. Hadde vi bodd i nærheten av hverandre, hadde det sikkert vært oftere. Så nei, jeg dømmer deg ikke. Anonymkode: b6e1f...312 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #13 Skrevet 3. oktober 2021 Jeg tok selv ikke samme valgene som deg. Jeg var student og alenemamma som 24-åring, men valgte å tilbringe helgene sammen med barnet mitt. En sjelden gang var jeg på fest, men barnet var, og er, min førsteprioritet. Om jeg dømmer deg? Tja…Tenker at det har noe med modenhet å gjøre. Klart det er gøy å feste med venner, drikke og være på byen. Men de fleste blir på et punkt voksen, og får andre behov. Som å tilbringe helgene sammen med barna, finne på kjekke ting og bare være sammen. Dessuten er jo barnet ditt ofte til far, annenhver helg skriver du. Burde ikke det vært mer enn nok tid til festing? Anonymkode: 934f8...69a 5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #14 Skrevet 3. oktober 2021 Finnes en mellomting. Anonymkode: 31e92...c2f
minister-mio Skrevet 3. oktober 2021 #15 Skrevet 3. oktober 2021 Jeg dømmer deg ikke, men om jeg hadde to av fire helger sammen med barnet mitt hadde jeg prioritert å være sammen de helgene hun var hos meg. 6
TinaChristina Skrevet 3. oktober 2021 #16 Skrevet 3. oktober 2021 Jeg tenker at du kan feste så mye du vil når barnet er hos far. Og det er annahver helg! Det er det ikke alle som har. Jeg gjorde meg ferdig med festing hver helg før jeg valgte å få barn. Da var jeg 24. Ble uplanlagt gravid, men valgte å beholde mye nettopp pga at den epoken i livet mitt var tilfredsstilt. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #17 Skrevet 3. oktober 2021 Jeg dømmer deg ikke, men ville nok valgt annerledes selv. Var selv alenemor som 25-åring og student. Far var ikke til stede, og jeg hadde ingen avlastning de to første årene. Forstår behovet for å være litt fri og bare seg selv. Men jeg hadde festet når barnet var hos faren sin, og så hadde jeg prioritert å være med barnet de helgene barnet var hos meg. Jeg selv har vært veldig mye med barnet mitt hos mine foreldre. Sov der osv, så (i din situasjon) om foreldrene mine gjerne ville ha tid med barnet mitt i mine helger, hadde jeg nok vært hos dem med barnet. Anonymkode: b178e...68b
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #18 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg dømmer den dårlige skrivingen din. Har du ikke fullført skolen? Anonymkode: 77690...a37 Tenkte det samme. Vedder en 10-er på at datterens navn er noe ala Chantel, Mileah, Anneah eller lignende. Og jeg synes du er altfor mye borte fra datteren din. Hun er bare liten en liten stund. Kan du ikke gå ut og drikke annenhver helg når hun er hos faren sin? Du er mor nå, da kommer du på andre rekke. Anonymkode: cb388...dd6 8
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #19 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva synes dere om mødre som fester vær helg? dere kan dømme meg så mye dere vill nå men dette er min synspunkt på det.. jeg sier ikke at det er riktig eller galt.. jeg er ei ung mor på 24 år som har ei datter på snart 3. hun er hos far annen vær helg fredag-mandag. jeg jobber fra 07-13, 07-14, og jobben min er veldig nær barnehagen som den er til huset mitt. Så henter barnet rett etter jeg er ferdig på jobb så har masse god tid til og være med henne i ukedagene. Og har så snille foreldre som elsker! Og sitte barnevakt for henne. Og sier de kan passe på henne en dag i helgen. Friviligt! Så klart. føles av og til veldig godt og kunne møte venner og skravle og en liten drinks med de uten og ha dårlig samvittighet. nå er det mange som mener Sikkert at jeg prioterer MEG selv, men jeg ser ikke hvorfor å gå ut på en bar er værre en folk som går og trener når barnet er våkent og er fraværende eller jobber til dag på natt i ukedager. Mener at «interesse» er også å møte nye folk og jeg vet at barnet er i trygge hender. Anonymkode: 13c06...ebc Jeg var 2-barnsmor som 25 og anser ikke dette som "ungt". Så lenge du har barnefri og stabile voksne som passer barnet - gjør som du vil. Anonymkode: e6713...de3 3
Brunello Skrevet 3. oktober 2021 #20 Skrevet 3. oktober 2021 Med et lite barn går det strengt tatt an å være sammen med venner samtidig som barnet ikke blir nevneverdig berørt. Legg barnet hos besteforeldrene, gå ut og vær tilbake morgenen etter. Problemet oppstår først dersom du ikke orker å stå opp før langt på dag. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå