Gå til innhold

Onani og sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at kvinnen fingrer seg selv mens hun har sex med en mann?

Anonymkode: 91766...9d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På klitten liksom? Det er helt normalt. De fleste kvinner må jo stimulere klitoris for å komme :) 

Anonymkode: 485cc...cd0

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Helt normalt det👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Er det vanlig at kvinnen fingrer seg selv mens hun har sex med en mann?

Exen stimulerte ofte klitten når jeg knulla hu, ofte når hun lå på et bord hun hadde i kjelleren som passa perfekt til dette, når hun hadde beina over skuldrene mine 

Skrevet

okei takk for svar, mannen blir ikke fornærmet?

Skrevet

Ja det er vanlig, etter min erfaring liker de fleste menn det både fordi det gir større mulighet for orgasme under penetrering, samt at noen synes det er sexy. Så bare gjør det du om du er kvinne, og er du mann skal du oppmuntre videre til det.😉

Skrevet

Ja, det er vanlig, men jeg trenger heldigvis ikke det, så jeg gjør det sjeldent hvis jeg har kuken inni fitta. Derimot er det superdeilig om han fingrer meg når vi har sex (hvilket han er superflink på).

Anonymkode: 67666...ad0

Skrevet

Typen min liker å se på at jeg fingrer, da tar han på seg selv også. Han blir steinhard og jeg kjempe våt av at han liker å se på meg!

Anonymkode: 93eae...63e

Skrevet

Takk for svar, jeg har ikke turt å gjøre det i tilfelle mannen blir fornærmet, men da er det vanlig og ikke noe å være redd for. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Takk for svar, jeg har ikke turt å gjøre det i tilfelle mannen blir fornærmet, men da er det vanlig og ikke noe å være redd for. 

Det er helt normalt TS, og jeg synes det er en fordel for da styrer du litt selv. Jeg liker jo selv å massere klitten og er veldig flink, men det er jo ikke sånn at noen nekter meg det heller. jeg blir langt ifra furten hvis noen skulle nekte meg det, men nektelser og fornærmelser hører jo ikke hjemme under sex. Skal vi ha det gøy og koselig må vi være enige🤗

Skrevet

Om mannen blir fornærmet, så må du bytte ham ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...