AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Del Skrevet 3. oktober 2021 En uke etter moderna dose 1 så ble jeg syk og kastet opp. Det varte en dag. Så fikk jeg influensasymptomer. Har har dette i 9 dager nå, og har frysninger, vond hals osv. i tillegg har jeg hatt smerter i brystet som kommer og går. I dag har jeg ekstremt hovne lymfeknuter og feberfølelse. Noen som har hatt det? Anonymkode: 2ac6d...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #2 Del Skrevet 3. oktober 2021 Har ikke hatt det Google litt rundt om det? Anonymkode: b4775...1aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #3 Del Skrevet 3. oktober 2021 Har du tatt coronatest Anonymkode: 38a93...997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #4 Del Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Har du tatt coronatest Anonymkode: 38a93...997 Ikke tatt test. Eller jeg tok en sist uke, hjemmetest. Negativ. Prøvde å ringe legevakta nå, satt 1 time i ventekø, men ingen som svarer.. Anonymkode: 2ac6d...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #5 Del Skrevet 3. oktober 2021 ta en test til og ja, sjekk deg hos legen. god bedring Anonymkode: 38a93...997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #6 Del Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): ta en test til og ja, sjekk deg hos legen. god bedring Anonymkode: 38a93...997 Tror ikke det er noen vits å teste seg. Har vært hjemme syk siste uken.. alle ganger jeg har vært kraftig forkjølet og testa meg har det vært negativt. Anonymkode: 2ac6d...0f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #7 Del Skrevet 3. oktober 2021 man skal jo teste seg om man er kraftig forkjølet Anonymkode: 38a93...997 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #8 Del Skrevet 3. oktober 2021 Kontakt lege, særlig hvis du har nyoppståtte brystsmerter. Anonymkode: 4c03f...d18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #9 Del Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kontakt lege, særlig hvis du har nyoppståtte brystsmerter. Anonymkode: 4c03f...d18 Prøvde ringe på legevakta. Hatt smertene en ukes tid, men vært en del i dag - av og på. Kom ikke gjennom hos legevakt. Anonymkode: 2ac6d...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #10 Del Skrevet 3. oktober 2021 Smerter i brystet som kommer og går er høyst sannsynlig muskulære smerter som følge av infeksjonen du har. Anonymkode: fcc19...c26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #11 Del Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Smerter i brystet som kommer og går er høyst sannsynlig muskulære smerter som følge av infeksjonen du har. Anonymkode: fcc19...c26 Får håpe det. Men blir jo ikke kvitt sykdommen, og har vonde lymfeknuter. Over ei uke med feber er jo mye? Anonymkode: 2ac6d...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #12 Del Skrevet 3. oktober 2021 Dårlig av dem og ikke være kontaktbar. Stort avvik av en legevakt Anonymkode: 38a93...997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 3. oktober 2021 #13 Del Skrevet 3. oktober 2021 Bestill time hos legen din så snart som råd er. Brystsmerter skal man ta alvorlig. Jeg trodde jeg hadde fått dette noen uker etter dose 2. I mitt tilfelle fant de ingenting, selv om jeg hadde nyoppståtte brystsmerter. Mest sannsynlig hadde jeg betennelse nederst i spiserøret eller forstyrrelse i galleblæren - det gikk over av seg selv. Det ble tatt full EKG og blodtrykk, og jeg fikk beskjed om at det var helt rett reaksjon å kontakte lege. Dersom du er redd, TS, anbefaler jeg at du kontakter AMK siden legevakten ikke tar telefonen. Hos meg gikk dette over av seg selv, men jeg hadde ikke influensasymptomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #14 Del Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Får håpe det. Men blir jo ikke kvitt sykdommen, og har vonde lymfeknuter. Over ei uke med feber er jo mye? Anonymkode: 2ac6d...0f1 Hva har temperaturen din vært i en uke da? Du skriver i HI at du har hatt feberfølelse, men man kan godt ha feberfølelse uten å ha faktisk feber og det finnes ganske mange årsaker til feber som ikke har noe med myokarditt å gjøre. Jeg forstår heller ikke helt hvordan det går an for deg å kjenne forskjell på perikarditt og myokarditt siden du isåfall tror det er myokarditt som feiler deg? Anonymkode: fcc19...c26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #15 Del Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva har temperaturen din vært i en uke da? Du skriver i HI at du har hatt feberfølelse, men man kan godt ha feberfølelse uten å ha faktisk feber og det finnes ganske mange årsaker til feber som ikke har noe med myokarditt å gjøre. Jeg forstår heller ikke helt hvordan det går an for deg å kjenne forskjell på perikarditt og myokarditt siden du isåfall tror det er myokarditt som feiler deg? Anonymkode: fcc19...c26 Den har ligget på rett over 38 og mot 38,5. men fryser konstant, målte i kveld til 38,3. Så ikke så høyt. Men jeg pleier ikke ha feber i over en uke, vanligvis er jeg godt på bedringens vei etter 9 dager. Halsmertene har vært bedre i dag, men lymfeknutene er hovne. Leste et sted at ved perikarditt kunne man ofte høre "gnidningslyd" fra hjertet. Prøvde høre med stetoskop, men hørte ingenting. Det kan jo selvfølgelig være Perikarditt, eller ingen av delene.. ble bare overrasket da jeg leste at NHI skrev at influensasymptomer kunne være det. Anonymkode: 2ac6d...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #16 Del Skrevet 3. oktober 2021 Blondie65 skrev (21 minutter siden): Bestill time hos legen din så snart som råd er. Brystsmerter skal man ta alvorlig. Jeg trodde jeg hadde fått dette noen uker etter dose 2. I mitt tilfelle fant de ingenting, selv om jeg hadde nyoppståtte brystsmerter. Mest sannsynlig hadde jeg betennelse nederst i spiserøret eller forstyrrelse i galleblæren - det gikk over av seg selv. Det ble tatt full EKG og blodtrykk, og jeg fikk beskjed om at det var helt rett reaksjon å kontakte lege. Dersom du er redd, TS, anbefaler jeg at du kontakter AMK siden legevakten ikke tar telefonen. Hos meg gikk dette over av seg selv, men jeg hadde ikke influensasymptomer. Bra du fikk undersøkt deg. Tenkte jeg skulle høre med legevakta hva de sa, men kom jo ikke gjennom på telefon i en av Norges største byer. Skjønner det er helg og travelt, men det er ganske horribelt at man venter i en time på telefon. Amk vil jeg ikke ringe da dette har vart i en uke, så føler ikke jeg vil kaste bort deres ressurser.. Anonymkode: 2ac6d...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #17 Del Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Dårlig av dem og ikke være kontaktbar. Stort avvik av en legevakt Anonymkode: 38a93...997 Ja, håpløst... Anonymkode: 2ac6d...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #18 Del Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Smerter i brystet som kommer og går er høyst sannsynlig muskulære smerter som følge av infeksjonen du har. Anonymkode: fcc19...c26 Burde de ikke komme på begge sider da? Anonymkode: 2ac6d...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #19 Del Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Burde de ikke komme på begge sider da? Anonymkode: 2ac6d...0f1 Nei. Anonymkode: 38a93...997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg