Gå til innhold

Er barnet ditt pappa eller mammadalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har du såre følelser omkring det om barnet foretrekker den andre forelderen?

Anonymkode: fcca6...6d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde såre følelser da barnet avviste meg da jeg jobbet og pappaen var hjemme med det da jeg var 2 år. Men det var fordi jeg hadde dårlig samvittighet.

Ellers har ungen vært veldig knyttet til meg, men ikke spesielt mammadalt eller pappadalt.

Anonymkode: 00352...ef3

Skrevet

Mammadalt delux, meg. 

Anonymkode: 9dbae...7af

Skrevet

Ekstremt mammadalt. Alltid vært, helt vanvittig. Jeg holder på å klikke, og far er sår og lei seg. 3 år nå, håper det går over rimelig snart ellers går jeg på veggen 😛 

Anonymkode: c9d1b...fd4

• Liker 1
Skrevet

Pappa uten tvil. Snart 20år gammel og kryper fortsatt opp i sofaen ilag med pappaen for å kose og snakke litt, og sender fortsatt sms til pappaen når hun kommer hjem fra fest selv om hun er blitt student og flyttet til en annen by. 

Skrevet
Queen of the North skrev (3 minutter siden):

Pappa uten tvil. Snart 20år gammel og kryper fortsatt opp i sofaen ilag med pappaen for å kose og snakke litt, og sender fortsatt sms til pappaen når hun kommer hjem fra fest selv om hun er blitt student og flyttet til en annen by. 

Hva føler du da? Er det ikke litt sårt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva føler du da? Er det ikke litt sårt?

Litt. Men de har mer av felles interesser, så de har litt mer å snakke om. Som liten var det mer mamma, men etter hun begynte på skolen var det bare pappa inntill det var total krise- da var det mamma. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er mamma og har 2 barn med 2 fedre og begge ungene er pappadalter 🙃

Skjønner de veldig godt, begge fedrene er fantastiske pappaer som leker og bruker mye tid med barna. Jeg leker nok ikke like mye og viser omsorg på andre måter.

Det gjør ikke meg noe 😊 

Anonymkode: 83e75...8fd

Skrevet

Alle mine tre har vært mammadalter ❤️🥰 Men de er glade i pappaen sin også altså. 

Synes litt synd på pappaen når han han kommet hjem etter å ha henta i bhg for første gang på et par uker, og forteller at toåringen så han, ropte "Nei, ikke du!" og blei sur fordi ikke det var mamma 😅😂🥰

Anonymkode: 0d7a9...023

Skrevet

Vår gutt er mammadalt.. Håper det går over for det er ganske slitsomt! Far tar det fint, men jeg hadde vært knust om jeg ble så brutalt avvist som han blir 😅 

Anonymkode: 5e0fa...775

Skrevet

Mammadalt, men det er jo fordi pappa bare kommer på besøk av og til.

Anonymkode: abd62...f77

Skrevet

Ikke spesielt mamma eller pappadalt. Periode hvor han var veeeldig mammadalt, da jeg begynte i jobb ble han litt pappadalt. Men ellers utenom det er han verken eller. 

Anonymkode: 65c64...61a

Skrevet

Mammadalt. Men kanskje ikke så rart siden hun ikke ser faren sin. 

Anonymkode: 67f94...9ff

Skrevet

Min datter er mest pappadalt og jeg syntes det bare er topp, haha! Noen ganger innimellom er hun mammadalt og det er slitsomt også blir pappaen så lei seg. Det er fint at hun en gang innimellom vil at jeg skal sitte å kose med henne, men det er absolutt pappaen som er mest sår på det. 

Lillebroren er foreløpig mest mammadalt, så da har vi en vær. 

Anonymkode: 0dc33...55b

Skrevet

Mest mammadalt, men takler fint at pappaen også f.eks legger henne. Men det er mye «mamma, mamma, mamma» 😅 

Anonymkode: 4e7ea...acf

Skrevet

3 åringen har alltid vært pappadalt og jeg har ikke hatt noe problem med det.

Ettåringen er veldig mammadalt.

Anonymkode: ef47c...942

Skrevet

Han veksler litt på det. Når ting er fryktelig trasig, trist og leit, så tyr han til meg, mammaen. Når pappa skal gjøre noe, dra noe sted eller noe annet gøy, så kan jeg lokke med alt jeg kan tilby, og litt til, han vil uansett være med pappa😅 Pappa er stortsett bare artig, mamma gjør alt som ikke er artig😅 Er jeg som tar vekking og morgenstell, og er den kjipe som henter inn til kvelds for å ta kveldsstell😆  

Litt lei for at jeg ikke kan være den som er bare gøy, men stoler på at jeg likevel er en god mamma☺️

Anonymkode: 8c2d3...a33

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og har du såre følelser omkring det om barnet foretrekker den andre forelderen?

Mammadalt, og vert det hele livet,  jeg og far er ikke sammen, han ser barnet sitt en gang i uja

Anonymkode: a0fd1...b05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...