AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Jeg klikker snart over alle navnene man skal huske for å se norsk fotball, hvor er det jeg kan se det live på internett? helvete, jeg blir så sint. Det heter eurosport player? og den andre heter. Anonymkode: adf22...d81
Gjest kira87 Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 (endret) Dplay. Rettelse; https://www.discoveryplus.no Endret 3. oktober 2021 av kira87
visp Skrevet 3. oktober 2021 #3 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg klikker snart over alle navnene man skal huske for å se norsk fotball, hvor er det jeg kan se det live på internett? helvete, jeg blir så sint. Det heter eurosport player? og den andre heter. Anonymkode: adf22...d81 Jeg vet ikke.....
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #4 Skrevet 3. oktober 2021 Sjekk ut discoveryplus.no Det er det som tidligere het dplay, som enkelt sagt er TV-Norge. Anonymkode: 69a4f...773 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #5 Skrevet 3. oktober 2021 takk, jeg skjønner ikke at de skal operere med engelske navn, og har to plattformer de opererer med, blir så frustrert. Takk igjen. Anonymkode: adf22...d81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå