Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble akkurat forlatt av en mann jeg kunne tenke meg å til ringe livet mitt med. Vi har datet i 8 mnd. Det var ingen tegn til at dette skulle skje. Vi kom akkurat hjem fra ferie. Hadde det helt fantastisk. Det var nærhet, kjærlighet, gøy og rett og slett bare fint. Noe han også gav mye uttrykk for.

Da jeg to dager etter skulle spørre han hva vi er (kjærester), sa han at han i en periode nå hadde kjent på «kompisfølelsene» overfor meg. Han så på meg som en av gutta og disse følelsene blokkerte for kjærestefølelsene. Jeg var overhodet ikke klar over eller hadde fått noe inntrykk av dette. Han har ikke distansert seg eller gitt uttrykk for noe. Han hadde til en nær venn sagt rett før vi dro på ferie at vi var kjærester. 

Det er uforståelig for meg nå som sitter igjen at det er grunnen til at han valgte å avslutte dette. 

Til dere menn der ute: bruker dere unnskyldinger for å rømme vekk fra å kjenne på følelser, binde dere etc.? Som i dette tilfellet at han så mer på meg som en kompis enn noe annet. Dette virker for meg veldig spesielt etter 8 mnd. Det er noe som ikke stemmer med den forklaringen og når jeg har spurt han, får jeg heller ingen gode svar. 

Jeg ønsker ærlig og konstruktive tilbakemeldinger/erfaringer på dette.

Kvinne 30. 

Anonymkode: d2fe3...dad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han brukte deg nok bare….

Anonymkode: 28016...a6d

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Han brukte deg nok bare….

Anonymkode: 28016...a6d

Det var en enkel og snever konklusjon. 

Anonymkode: d2fe3...dad

Skrevet

Mange som blir dumpet og "aldri så det komme", dessverre. Kanskje du var så opptatt av dine egne følelser, og din egen situasjon at du rett og slett ikke så for deg hvordan han egentlig hadde det :) 

Tviler på at han sa det han sa for å "rømme" fra relasjonen eller følelsen, han høres ut som en gutt som er åpen for å få seg kjæreste og har ting på stell. Så ser ingen grunn til at han skulle "rømt" fra den følelsen, da hadde han heller vært en type som hadde ghostet deg. Der er det større sjanse for å møte på menn som flykter fra følelser. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...