Gå til innhold

Foodprosessor anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å investere i en god foodprosessor, men det er så mye å velge mellom😅 Noen som kan komme med anbefalinger og hva som er lurt å tenke på og gjerne anbefale modell? 

Kommer til å bruke til å kutte og hakke grønnsaker, hakke nøtter til nøttesmør, gjerne smoothies, vispe egg og lette deiger (har en kjøkkenmaskin for store deiger).

Anonymkode: 261d5...d35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har erfaring med Magimix 5200 XL? Ser ganske stor ut, men har plass til den. Er glad i å lage mat og lager gjerne til selskaper også noen ganger i året, men stort sett til familien på 4.

Anonymkode: 261d5...d35

Skrevet

Jeg har bosch multi talent 3 som jeg er superfornøyd med. Koster 700 kr. Jeg kutter og hakker grønnsaker for hånd om det så er gryterett til 50 pers jeg lager, så har aldri hatt behov for en kjøkkenmaskin til å gjøre den jobben, men den funker utmerket hvis jeg har så mye grønnsaker som skal raspes at det blir slitsomt å raspe alt for hånd, eller til å lage nice cream etc. Man trenger ikke nødvendigvis å kjøpe en slik maskin med en gigantisk bolle, fordi det er fort gjort å skru av maskinen og helle innholdet over i noe annet før man tar en runde til, om man skal lage mat til 50 pers eller noe sånt. 

Anonymkode: 0257e...294

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...