AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Jeg var i livskrise, og jeg hadde ikke møtt henne, men vi hadde avtalt å møtes, da hun valgte en annen. Jeg følte meg liten da. Har du blitt dumpet brutalt rett før dere skulle møtes? Anonymkode: 4afe8...53c
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 Er nok mange fler enn deg som har opplevd det. Anonymkode: 2c7cb...20f 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #3 Skrevet 3. oktober 2021 Livsfare? Hæ? Anonymkode: f33f5...a7c
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #4 Skrevet 3. oktober 2021 jeg vil veldig gjerne sette navn på sviket. Den gang hadde jeg ikke noen å snakke med, det fantes ikke plattform for å uttrykke seg noen steder. Anonymkode: 4afe8...53c
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #6 Skrevet 3. oktober 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: jeg vil veldig gjerne sette navn på sviket. Den gang hadde jeg ikke noen å snakke med, det fantes ikke plattform for å uttrykke seg noen steder. Anonymkode: 4afe8...53c Hvordan var du i livsfare? Jeg forstår ikke. Hvor lenge er dette siden? Det er mange av oss som har opplevd å ikke få den man var forelsket i, så kanskje det er lettere å gi mer spesifikke råd hvis du forklarer litt mer rundt hva din situasjon innebar? ❤️ Anonymkode: f33f5...a7c
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #7 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan var du i livsfare? Jeg forstår ikke. Hvor lenge er dette siden? Det er mange av oss som har opplevd å ikke få den man var forelsket i, så kanskje det er lettere å gi mer spesifikke råd hvis du forklarer litt mer rundt hva din situasjon innebar? ❤️ Anonymkode: f33f5...a7c det står livskrise, personlig livskrise. Jeg ble rett og slett droppet, der og da opplevdes det forferdelig. Anonymkode: 4afe8...53c
enkefru Skrevet 3. oktober 2021 #8 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): det står livskrise, personlig livskrise. Jeg ble rett og slett droppet, der og da opplevdes det forferdelig. Anonymkode: 4afe8...53c Ja, og dette er veldig vanlig… get over it!
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #9 Skrevet 3. oktober 2021 Fjugur skrev (1 minutt siden): Ja, og dette er veldig vanlig… get over it! takk, jeg merker jeg har hatt behov å sette ord på det, har følt meg alene om det, men klarte ikke det siden jeg også var i en livskrise, det ble for mye ting på engang. Men jeg flyttet til slutt. Anonymkode: 4afe8...53c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå