AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Hei. Jeg er ikke en person som har vært mye til legen. Da jeg har mye angst for å snakke om det jeg sliter med. Men nå har jeg ikke noe valg, da jeg har kjørt meg inn i en grøft. Fastlegen jeg har nå er relativt ny, så jeg har aldri møtt denne personen før. Jeg trenger å sende inn en søknad til lånekassen og trenger en legeerklæring for å gjøre dette. Jeg har mye angst for legebesøket, da jeg har lært meg å unnvike alle mine problemer, og nå må jeg altså snakke om det jeg sliter med. Mitt spørsmål er følgende; kan en lege som aldri har møtt meg før, gi en legeerklæring basert på det jeg forteller henne der og da? Eller vil legen si at dette er første gang hun hører om dette, og ikke ha mulighet til å hjelpe meg? Håper på svar snarest. Da jeg skal snakke med legen i morgen hvis jeg klarer det. Takk på forhånd. Anonymkode: 0e905...37c
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 Umulig for oss å svare på. Man kan få sykemelding første gang man snakker med legen. Er jo opp til legen om du får det Anonymkode: 3071e...7d4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå