GÃ¥ til innhold

Kunne dere ha datet en amerikaner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller blir kulturforskjellene store? Ser for meg at datingen kan bli superklein for de som ikke snakker bra engelsk 😅 Har nylig matchet med en på Tinder, men er litt usikker nå. 

Anonymkode: 07f57...159

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kunne jeg. Mange kjekke, flotte amerikanske menn. 🥰 Språket lærer du raskt. 

Er kulturforskjellene så store da? Og hvis det er forskjeller, så kanskje de er positive i hans favør? 

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ingen store kulturforskjeller?

Anonymkode: c1656...acf

• Liker 4
Skrevet

Har reist mye og derfor datet en del internasjonalt. Spraak er som regel det minste problemet. Kulturforskjeller er i stoerre grad et hinder, men ikke alltid slik man tror.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er jo ingen store kulturforskjeller?

Anonymkode: c1656...acf

Mellom en amerikaner og en nordmann, jo det er det definitivt. Nå er selvsagt alle amerikanere og alle nordmenn forskjellige, men den kulturelle avstanden mellom den jevne amerikaner og den jevne nordmann er definitivt merkbar. Men ikke nødvendigvis et problem da.

• Liker 21
Skrevet

Ja, klart det er kulturforskjeller mellom nordmenn og amerikanere. Det er ikke vanskelig å forstå. 

Anonymkode: d2ab0...77f

• Liker 5
Skrevet

Venninnen min var med en amerikaner i over 10 år, kjempeflott mann og et forhold hun fremdeles snakker veldig varmt om. 

Anonymkode: 4820b...a16

Skrevet

Det er stor forskjell på oss og dem, kanskje ikke på individnivå mest, men folk fra USA har svært ofte andre meninger om våpen, abort, religion, krig osv enn vi har her hjemme. Jeg tror ikke jeg kunne datet en amerikaner nei. 

• Liker 7
Skrevet

Oh yeah! Jeg ville datet en amerikaner

Anonymkode: 4f499...db7

• Liker 2
Skrevet

Bare hvis han kunne norsk. 

• Liker 1
Skrevet
Ville91 skrev (3 minutter siden):

Det er stor forskjell på oss og dem, kanskje ikke på individnivå mest, men folk fra USA har svært ofte andre meninger om våpen, abort, religion, krig osv enn vi har her hjemme. Jeg tror ikke jeg kunne datet en amerikaner nei. 

Sett for mye på tv? 

Anonymkode: 2a382...479

• Liker 4
Skrevet

Ja takk!!! Har virkelig kost meg på ferie i USA

Anonymkode: 93c4b...931

• Liker 1
Skrevet

Giftet meg med en amerikaner, så ja 😄

• Liker 3
Skrevet

Jeg datet amerikanske kvinner da jeg bodde i USA, det er ikke noe problem. Helt vanlige mennesker det også.

• Liker 2
Skrevet

Ikke hvis han var en Trump-fan.

Anonymkode: e8c64...897

• Liker 3
Skrevet

Ja, dater en nå. 

Føler han bekrefter mange klisjéer om amerikanere- de ER mye mer overdramatiske, høylytte og har noen sære meninger angående politikk, penger og livet generelt.

Så joda, kulturforskjellene er der, men det er mulig å finne en felles platform....kanskje.

Jeg er helt hekta fordi han er så kjekk...😕

Anonymkode: 2c370...312

• Liker 4
Skrevet

Hvis han bor i Norge, ja

Anonymkode: 968f6...22e

Skrevet

Hvis han ikke begynner å snakke norsk med amerikansk aksent

• Liker 3
Skrevet

Datet én for noen år tilbake. Han jobbet for Marines, 100% gentleman. Åpnet dører, spanderte, kjempehyggelig, men dessverre veldig kristen. Det var for mye religion for meg 😅

Anonymkode: bb55f...d98

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

de ER

Nei, HAN er. 

Anonymkode: 2a382...479

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...