MrsUnicorn83 Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Her er mitt såkalte dilemma om dagen. Møtte en for 3 år siden, vi fikk god kjemi, jeg falt fra første blikk, men jeg var i den tiden l et forhold å jeg lover jeg var ikke utro. Måtte jobbe hardt med meg selv da jeg var i et dødt forhold. Han snakket om fremtiden han ønsket vi kunne ha. Vi holdt vanlig kontakt etterpå, men mistet den ca et år etter. Nå har jeg vært singel lenge, å han er fremdeles i tankene mine. Sendt et par meldinger men ingen svar. Har et nr til. Jobb nr. siste forsøk? Eller la være. Jeg heller mot det siste men hjertet vil noe annet. Håpe på et svar. Klart han kan ha gått videre også. Vet jeg er despo å bla bla, tåler å høre det, derfor jeg spør 😛☺️😅😉 eller tidligere erfaringer på godt å vondt. Men mest sannsynlig har jeg fått svaret siden han er stille. Takk på forhånd for svar både negative å positive😅
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 Du HAR tatt kontakt og fikk ikke svar, jeg ville ikke gjort flere forsøk på kontakt nå, har du sett om han er på sosiale medier og om han er i forhold? Anonymkode: c2a35...536 8
MrsUnicorn83 Skrevet 3. oktober 2021 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du HAR tatt kontakt og fikk ikke svar, jeg ville ikke gjort flere forsøk på kontakt nå, har du sett om han er på sosiale medier og om han er i forhold? Anonymkode: c2a35...536 Ja ser den. Er bare det siste nr. om de andre ikke er i bruk evt. men mest sannsynlig har jeg fått svaret😉
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #4 Skrevet 3. oktober 2021 MrsUnicorn83 skrev (6 minutter siden): Ja ser den. Er bare det siste nr. om de andre ikke er i bruk evt. men mest sannsynlig har jeg fått svaret😉 Uansett synes jeg han kunne svart deg om han har sett det, det ville vært høflighet og folkeskikk å bare si ja takk eller nei takk liksom. Anonymkode: c2a35...536 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #5 Skrevet 3. oktober 2021 MrsUnicorn83 skrev (16 minutter siden): Her er mitt såkalte dilemma om dagen. Møtte en for 3 år siden, vi fikk god kjemi, jeg falt fra første blikk, men jeg var i den tiden l et forhold å jeg lover jeg var ikke utro. Måtte jobbe hardt med meg selv da jeg var i et dødt forhold. Han snakket om fremtiden han ønsket vi kunne ha. Vi holdt vanlig kontakt etterpå, men mistet den ca et år etter. Nå har jeg vært singel lenge, å han er fremdeles i tankene mine. Sendt et par meldinger men ingen svar. Har et nr til. Jobb nr. siste forsøk? Eller la være. Jeg heller mot det siste men hjertet vil noe annet. Håpe på et svar. Klart han kan ha gått videre også. Vet jeg er despo å bla bla, tåler å høre det, derfor jeg spør 😛☺️😅😉 eller tidligere erfaringer på godt å vondt. Men mest sannsynlig har jeg fått svaret siden han er stille. Takk på forhånd for svar både negative å positive😅 Ville holdt meg unna. Om du allerede har sendt to meldinger og ikke fått svar begynner det å bli creepy og gå for jobbtelefonen. Ha verdigheten og selvrespekten i behold og la han gå. Anonymkode: a0963...ade 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #6 Skrevet 3. oktober 2021 Sitat Det er jo litt snodig at du ikke har fått svar. kan det tenkes han har byttet tlf nr? Anonymkode: 4674b...c70 1
MrsUnicorn83 Skrevet 3. oktober 2021 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Uansett synes jeg han kunne svart deg om han har sett det, det ville vært høflighet og folkeskikk å bare si ja takk eller nei takk liksom. Anonymkode: c2a35...536 Ja greit å få vite. Jeg tåler negativt svar. Da vet jeg lissom. Men som svaret under her å, jeg har nok fått svaret😅 1
MrsUnicorn83 Skrevet 3. oktober 2021 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo litt snodig at du ikke har fått svar. kan det tenkes han har byttet tlf nr? Anonymkode: 4674b...c70 Ja takk.. sånn tenker jeg nå da. Men drøyt å sende via jobb tlf lissom. Nei får vel kanskje la være 😅 har ingen krangler eller noe mellom oss som jeg vet. Bare plutslig stille å da ingen svar.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #9 Skrevet 3. oktober 2021 MrsUnicorn83 skrev (5 minutter siden): Ja takk.. sånn tenker jeg nå da. Men drøyt å sende via jobb tlf lissom. Nei får vel kanskje la være 😅 har ingen krangler eller noe mellom oss som jeg vet. Bare plutslig stille å da ingen svar. Dersom du ikke vet om han har byttet nr eller ei, så ville jeg jo prøvd å nå han på andre måter. Hva kommer opp når du søker på nr hans? Jeg hadde prøvd via Facebook/Messenger, de fleste har koblet Messenger eller Facebook til telefonen sin uavhengig av telefonnr. Anonymkode: 17d32...54d 1
MrsUnicorn83 Skrevet 3. oktober 2021 Forfatter #10 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dersom du ikke vet om han har byttet nr eller ei, så ville jeg jo prøvd å nå han på andre måter. Hva kommer opp når du søker på nr hans? Jeg hadde prøvd via Facebook/Messenger, de fleste har koblet Messenger eller Facebook til telefonen sin uavhengig av telefonnr. Anonymkode: 17d32...54d Der har jeg prøvd. Den er mottatt men ikke lest. Bruker kanskje ikke sosiale medier. Eller så overser han med vilje. Konkluderer mest med avvist 😆😆 men er da dette siste nr. om han svarer da. Men så tør jeg faen ikke heller mener også jeg har prøvd flere ganger å ingen svar. Nei får vel beholde selvrespekten som de sier å gå videre. 😅
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #11 Skrevet 3. oktober 2021 Ikke ring jobben hans, det er langt over streken! Ha ville jeg heller tatt kontakt via facebook eller noe. Anonymkode: 8262f...ae8 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #12 Skrevet 3. oktober 2021 MrsUnicorn83 skrev (22 minutter siden): Der har jeg prøvd. Den er mottatt men ikke lest. Bruker kanskje ikke sosiale medier. Eller så overser han med vilje. Konkluderer mest med avvist 😆😆 men er da dette siste nr. om han svarer da. Men så tør jeg faen ikke heller mener også jeg har prøvd flere ganger å ingen svar. Nei får vel beholde selvrespekten som de sier å gå videre. 😅 Lenge siden du skrev på messenger? Jeg fant plutselig en melding fra noen på min messenger, men den var mer skjult fordi vedkommende ikke var en venn osv. Det var bare flaks jeg fant den i innboks..! Ikke for å fyre oppunder håpet ditt her, men du fortjener et svar, synes jeg. Det virker egentlig som om ingenting har nådd ham, eller så er han jævlig feig. Anonymkode: c2a35...536
MrsUnicorn83 Skrevet 3. oktober 2021 Forfatter #13 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke ring jobben hans, det er langt over streken! Ha ville jeg heller tatt kontakt via facebook eller noe. Anonymkode: 8262f...ae8 Nei tenkte bare melding isåfall😅 men ser å det er nok langt over streken.
MrsUnicorn83 Skrevet 3. oktober 2021 Forfatter #14 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lenge siden du skrev på messenger? Jeg fant plutselig en melding fra noen på min messenger, men den var mer skjult fordi vedkommende ikke var en venn osv. Det var bare flaks jeg fant den i innboks..! Ikke for å fyre oppunder håpet ditt her, men du fortjener et svar, synes jeg. Det virker egentlig som om ingenting har nådd ham, eller så er han jævlig feig. Anonymkode: c2a35...536 Takk jeg synes også jeg fortjener et svar/grunn. Uansett utfall. For da vet jeg iallefall enn å konkludere nå uten svar. Men mye mulig han også er kald å feig. 1
Becky Skrevet 3. oktober 2021 #15 Skrevet 3. oktober 2021 (endret) Jeg ville ringt, hva har du å tape? Syntes ikke det er så despo egentlig. Mer at du vet hva du vil ha. Er han ikke interessert så får du vite det da. Antagelig er han kanskje i et forhold, siden dere hadde så mye kontakt? Men hvem vet, det får du ikke vite før du tar ordentlig kontakt. Gosh, tenk på så mange forhold som kunne vært om folk ikke var redde for å være desperate hele tiden Endret 3. oktober 2021 av Becky
MrsUnicorn83 Skrevet 3. oktober 2021 Forfatter #16 Skrevet 3. oktober 2021 Becky skrev (16 minutter siden): Jeg ville ringt, hva har du å tape? Syntes ikke det er så despo egentlig. Mer at du vet hva du vil ha. Er han ikke interessert så får du vite det da. Antagelig er han kanskje i et forhold, siden dere hadde så mye kontakt? Men hvem vet, det får du ikke vite før du tar ordentlig kontakt. Gosh, tenk på så mange forhold som kunne vært om folk ikke var redde for å være desperate hele tiden Ja sant😅 men alle er vel redde for å gå over streken liksom. Evt avvisning. Men jeg tåler det, enn helt taus😅 ja glemmer aldri han her uansett. Sukk.. ja mye mulig han er i forhold. Å det respekterer jeg isåfall. Ikke godt å vite heller har forsøkene mine nådd han eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #17 Skrevet 3. oktober 2021 Du har sendt to meldinger uten å få svar. Mest sannsynlig er han i et forhold og syns det er ubehagelig at du tar kontakt. Ikke send melding til jobbtelefon, det er bare creepy. Anonymkode: a15bc...cea 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #18 Skrevet 3. oktober 2021 MrsUnicorn83 skrev (1 time siden): Takk jeg synes også jeg fortjener et svar/grunn. Uansett utfall. For da vet jeg iallefall enn å konkludere nå uten svar. Men mye mulig han også er kald å feig. Litt usikker på hva som menes her egentlig. Hvorfor fortjener du et svar? Han var interessert for 3 år siden, da avviste du han fordi du var i et forhold. Du kunne ha dumpet kjæresten for han, men det gjorde du altså ikke. Hvorfor er han kald og feig fordi han ikke svarer? (om han har fått meldingene dine). Er han feig fordi han nå har gått videre etter å ha blitt avvist av deg for 3 år siden? Han kan være godt etablert i forhold, for alt du vet har han kanskje også fått barn, og jeg skjønner godt at han ikke er så interessert i å bruke tid på en gammel flamme fra 3 år tilbake, som avviste han. Move on. Men ut fra svarene dine i denne tråden tror jeg nok du kommer til å ta kontakt via jobbtelefonen hans. Så spiller liten rolle hva vi råder deg til her. Anonymkode: 104e9...1eb 2
MrsUnicorn83 Skrevet 3. oktober 2021 Forfatter #19 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Litt usikker på hva som menes her egentlig. Hvorfor fortjener du et svar? Han var interessert for 3 år siden, da avviste du han fordi du var i et forhold. Du kunne ha dumpet kjæresten for han, men det gjorde du altså ikke. Hvorfor er han kald og feig fordi han ikke svarer? (om han har fått meldingene dine). Er han feig fordi han nå har gått videre etter å ha blitt avvist av deg for 3 år siden? Han kan være godt etablert i forhold, for alt du vet har han kanskje også fått barn, og jeg skjønner godt at han ikke er så interessert i å bruke tid på en gammel flamme fra 3 år tilbake, som avviste han. Move on. Men ut fra svarene dine i denne tråden tror jeg nok du kommer til å ta kontakt via jobbtelefonen hans. Så spiller liten rolle hva vi råder deg til her. Anonymkode: 104e9...1eb Ja er det. OM han har fått meldingene. Etter vår relasjon var det ingen nag mellom oss. Men er nok sant i det, han er gått videre, kan nok ikke forvente noe der sånn sett. Worth a shot in the dark. 😅 får beholde min selv respekt å move on🥲
MrsUnicorn83 Skrevet 3. oktober 2021 Forfatter #20 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har sendt to meldinger uten å få svar. Mest sannsynlig er han i et forhold og syns det er ubehagelig at du tar kontakt. Ikke send melding til jobbtelefon, det er bare creepy. Anonymkode: a15bc...cea Sant. Takk for svar. Jeg trengte noen oppvåkninger 😅 nei selvrespekten står mest så gjør ikke noe mer på kontakt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå