AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 🙏 Hva er oddsen for at mannen på 40+, nyforlovet og væry samboer i 14år (ca), er interessert i andre? Da litt yngre? Greia er at en bekjent av meg har begynt å bli så på hugget. Jeg er singel og jeg møtte han på en fest via felles venner. La han til som venn på facebook og tiden gikk. Så kom mld fra han. Likes på likes, hjerte på historien, begynte å skrive på messenger. Sa jeg var utrolig pen. Holdt det gående. Jeg nevnte dette til en kamerat av han. Dette var ikke likt han. Kan han ha blitt betatt av meg? Forvirret.. Men innrømmer han fenger meg. Anonymkode: d6af7...613 2
Hr. Aktiv Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 For noen få er dette fint mens for de fleste er det ikke. 5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #3 Skrevet 3. oktober 2021 Tolvte tråden om dette... Spør han da for søren. Ingen kan vite noe annet med sikkerhet bortsett fra det faktum at han er en utro fyr. Hvis du vil ha han vil sikkert dama bare bli glad for å bli kvitt han slik som han flørter (selv om statistisk sett ønsker han bare oppmerksomhet fra deg og ikke er betatt romantisk sett) Anonymkode: 59e49...31c 13
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #4 Skrevet 3. oktober 2021 Hva skal du med en opptatt mann? Anonymkode: 09d9b...03b 11
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #5 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva skal du med en opptatt mann? Anonymkode: 09d9b...03b Du er nok ikke en mann... Anonymkode: 077b2...56c
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #6 Skrevet 3. oktober 2021 Selvfølgelig er han interessert. I sex, i oppmerksomhet. Er det så uvanlig og uforståelig når han han vært med den samme damen i 14 år? Det er heller typisk enn uvanlig. Anonymkode: 077b2...56c 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #7 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): 🙏 Hva er oddsen for at mannen på 40+, nyforlovet og væry samboer i 14år (ca), er interessert i andre? Da litt yngre? Greia er at en bekjent av meg har begynt å bli så på hugget. Jeg er singel og jeg møtte han på en fest via felles venner. La han til som venn på facebook og tiden gikk. Så kom mld fra han. Likes på likes, hjerte på historien, begynte å skrive på messenger. Sa jeg var utrolig pen. Holdt det gående. Jeg nevnte dette til en kamerat av han. Dette var ikke likt han. Kan han ha blitt betatt av meg? Forvirret.. Men innrømmer han fenger meg. Anonymkode: d6af7...613 Uansett om dette skulle lede noen vei. Er du interessert i en som tar kontakt med andre damer i forhold. Hva får deg til å tro at det ikke skjer med deg når han går lei? Du vet ikke hvor mange han skriver med, eller hvilket nummer du er i rekken. Det at han er nyforlovet burde være et stort rødt flagg. Vil du være nr. 2, eller en som potensielt er med å sabotere et forhold? Ta oppmerksomheten som et kompliment og hold deg unna. Anonymkode: 50964...0ba 13
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #8 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 3.10.2021 den 17.55): Uansett om dette skulle lede noen vei. Er du interessert i en som tar kontakt med andre damer i forhold. Hva får deg til å tro at det ikke skjer med deg når han går lei? Du vet ikke hvor mange han skriver med, eller hvilket nummer du er i rekken. Det at han er nyforlovet burde være et stort rødt flagg. Vil du være nr. 2, eller en som potensielt er med å sabotere et forhold? Ta oppmerksomheten som et kompliment og hold deg unna. Anonymkode: 50964...0ba Jeg holder meg helt unna. Jeg bare lurer på om han gjør dette fordi han er lei forholdet. Man gjør jo ikke dette i et lykkelig forhold? Anonymkode: d6af7...613 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #9 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg holder meg helt unna. Jeg bare lurer på om han gjør dette fordi han er lei forholdet. Man gjør jo ikke dette i et lykkelig forhold? Anonymkode: d6af7...613 Det er helt riktig. Om forholdet var bra hadde det ikke vært behov for han å gjøre dette. Anonymkode: 50964...0ba 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #10 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er helt riktig. Om forholdet var bra hadde det ikke vært behov for han å gjøre dette. Anonymkode: 50964...0ba Det jeg også mener. Også tar han så veldig kontakt, ja da spes når hun er borte. Men må han ikke finne ut av hva han vil? Er dette et typisk tegn på betatthet? Anonymkode: d6af7...613
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #11 Skrevet 4. oktober 2021 Hold deg unna. Han er opptatt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anonymkode: b6cf8...7a4 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #12 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 3.10.2021 den 17.55): Uansett om dette skulle lede noen vei. Er du interessert i en som tar kontakt med andre damer i forhold. Hva får deg til å tro at det ikke skjer med deg når han går lei? Du vet ikke hvor mange han skriver med, eller hvilket nummer du er i rekken. Det at han er nyforlovet burde være et stort rødt flagg. Vil du være nr. 2, eller en som potensielt er med å sabotere et forhold? Ta oppmerksomheten som et kompliment og hold deg unna. Anonymkode: 50964...0ba Nei, det er sant. Jeg ville helt klart ikke han skulle gjort dette mot meg. Nå er jeg endelig yngre, så veg ikke om det kan stille seg litt annerledes? Anonymkode: d6af7...613
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #13 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hold deg unna. Han er opptatt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anonymkode: b6cf8...7a4 Jeg gjør jo det!! ? Anonymkode: d6af7...613 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #14 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det jeg også mener. Også tar han så veldig kontakt, ja da spes når hun er borte. Men må han ikke finne ut av hva han vil? Er dette et typisk tegn på betatthet? Anonymkode: d6af7...613 Trodde du sa du skulle holde deg langt borte😅 Nei, han vil ha deg på den fysiske limpinnen dersom han blir lei av forholdet, vite hvor han har deg og ha deg lett tilgjengelig. Anonymkode: 50964...0ba 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #15 Skrevet 4. oktober 2021 Hvorfor skal bare menn svare? Jeg som kvinne har blitt lagt an på av tusen menn som har vært eldre og/eller opptatt, har jo mye bedre grunnlag for å svare enn en mann. Klart han er interessert! Hvorfor så forvirret, dette er jo ikke noe å lure på. SÅ usikker er du vel ikke at du ikke evner å begripe hva en mann mener når han sier du er pen og er veldig på med kontakt, hjerter og likes. Du er 14 år yngre enn han, ikke 14 år. Må han åpne buksesmekken og dra frem penis før du skjønner greia? Anonymkode: 6725a...c04 3
Trimmeren Skrevet 4. oktober 2021 #16 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 3.10.2021 den 17.35): 🙏 Hva er oddsen for at mannen på 40+, nyforlovet og væry samboer i 14år (ca), er interessert i andre? Da litt yngre? Greia er at en bekjent av meg har begynt å bli så på hugget. Jeg er singel og jeg møtte han på en fest via felles venner. La han til som venn på facebook og tiden gikk. Så kom mld fra han. Likes på likes, hjerte på historien, begynte å skrive på messenger. Sa jeg var utrolig pen. Holdt det gående. Jeg nevnte dette til en kamerat av han. Dette var ikke likt han. Kan han ha blitt betatt av meg? Forvirret.. Men innrømmer han fenger meg. Anonymkode: d6af7...613 Kan jo hende, at di har et åpent forhold😁 Den moderne samlivsvarianten
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #17 Skrevet 4. oktober 2021 Trimmeren skrev (1 time siden): Kan jo hende, at di har et åpent forhold😁 Den moderne samlivsvarianten u Hun er nok alt for kontrollerende og sjalu til det. Anonymkode: d6af7...613
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #18 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun er nok alt for kontrollerende og sjalu til det. Anonymkode: d6af7...613 Kjenner du henne? Anonymkode: 224f1...3bb
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #19 Skrevet 5. oktober 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Det jeg også mener. Også tar han så veldig kontakt, ja da spes når hun er borte. Men må han ikke finne ut av hva han vil? Er dette et typisk tegn på betatthet? Anonymkode: d6af7...613 Han ville da vel funnet en måte å kontakte deg på selv når han er med henne dersom han virkelig var betatt. Ingen betatt mann (eller kvinne) klarer å gå 2-3 dager uten å kontakte den de liker.. Anonymkode: 59e49...31c 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #20 Skrevet 5. oktober 2021 Han er kanskje interessert og betatt av deg, og en del av det er fordi du er yngre. Anonymkode: af1c7...073 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå