Gå til innhold

lingerie for plus size/større bryst? Norske butikker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg er da på utkikk etter finere undertøy med føler at det ikke finnes noe fint for folk med min kropp??

Har 85D og er da også overvektig (typ 80 kg)... Da faller valgene fort på kjipe helt alminnelige BH'er og truser... Har vært på litt forskjellig av butikker og finner jo ting i min størrelse men føler ikke det er sexy eller fint.... 

Har dere noen nettbutikker eller lignende å anbefale?

Anonymkode: 5e3a5...d6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

se på hunkemøller, de har nettbestilling og enkelte butikker 😊

Anonymkode: 0f31e...600

• Liker 2
Skrevet

85D er ikke så stort, den størrelsen finner du både på Lindex og Cubus, sikkert KappAhl også. Selv har jeg 85G, og jeg kjøper BH’er på Triumf, det er eneste butikken her i min mellomstore by som har BH’er som både sitter godt og er fine. Change f.eks, har fine BH’er, men de gir kjempedårlig støtte.

Anonymkode: fd77c...39d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

85D er ikke så stort, den størrelsen finner du både på Lindex og Cubus, sikkert KappAhl også. Selv har jeg 85G, og jeg kjøper BH’er på Triumf, det er eneste butikken her i min mellomstore by som har BH’er som både sitter godt og er fine. Change f.eks, har fine BH’er, men de gir kjempedårlig støtte.

Anonymkode: fd77c...39d

Vet det ikke er så stort men finner sjeldent sånne ekstra fine BHer. Spesielt på lindex ol. Sliter ikke med å finne vanlig BHer men vil gjerne ha noe som er sexy men også støtter. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

se på hunkemøller, de har nettbestilling og enkelte butikker 😊

Anonymkode: 0f31e...600

Tusen takk 🥰🥰😍

• Liker 1
Skrevet

Underverker.no :)

zalando har også en del.

Anonymkode: ebee6...e4f

• Liker 1
Skrevet

Change.no og Underverker.no

Anonymkode: 72ede...c23

• Liker 1
Skrevet (endret)

Zalando har mye bra. Jeg bruker F/E 85 og har kjøpt mye fint der. Change har også mye fint. Har lest en del klager på kvaliteten, men jeg syns kvaliteten er bra. Vasker undertøyet i vaskepose. 

Endret av Trøst
Skrevet

Er det undertøy du tenker på? Så er vel Change den beste?

Skrevet

Jeg har kjøpt på hunkemøller, de har større størrelser og mye sensuelt/fint undertøy😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...