AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Typen min er helt umulig å kjøpe gaver for!! Har kjøper alt han ønsker seg før jeg i det hele tatt får høre om det, og generelt når jeg spør er det den typiske "Vil ha deg med sløyfe, hehe". Noe som er greit nok, meg skal han få når han vil men vil jo gjerne finne på noe annet. Har dere noen forslag? Jeg vet han liker personlige ting. Jeg tegner en del så tenker i vært fall å lage kort for hånd, men usikker på motiv. Uansett... Trenger bare noen forslag. Ikke mange dagene igjen til bursdagen 😄 Anonymkode: 3a85e...a96
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 Ts her. Må legge til at jeg er ganske ung og tjener ikke store summen i måneden så noe som koster veldig mye er uaktuelt :') Anonymkode: 3a85e...a96
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #3 Skrevet 3. oktober 2021 Middag og noe pent undertøy Anonymkode: 1ed90...dcf 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #4 Skrevet 3. oktober 2021 Å motta gaver, er kanskje så nøye for ham. For dem som ikke har det som sitt kjærlighetsspråk, så kan det føles beklemmende, fordi det legges opp til samme vanskelighetene andre veien. Å fri seg fra gavepress, kan være den beste gaven. Anonymkode: 1530c...0d9 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #5 Skrevet 3. oktober 2021 Produkter eller noe å spise eller drikke pleier jeg å gi når jeg ikke får spesifikke ønsker… En gavepakke fra rituale for menn fks? Eller en litt ekstra fin vin? Eller noe godt fra Oliviers? Anonymkode: 6d9c8...f44
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #8 Skrevet 3. oktober 2021 Kanskje du kan kjøpe billetter til en konsert eller noe? En opplevelse som dere kan gjøre sammen? Anonymkode: acd8f...d92 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #9 Skrevet 4. oktober 2021 Diverse øl fra Gulating eller vin Lag middag til ham hjemme og la han velge film. Sexleketøy Anonymkode: 5386c...b7e
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #10 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Å motta gaver, er kanskje så nøye for ham. For dem som ikke har det som sitt kjærlighetsspråk, så kan det føles beklemmende, fordi det legges opp til samme vanskelighetene andre veien. Å fri seg fra gavepress, kan være den beste gaven. Anonymkode: 1530c...0d9 Så enig! Vi kjøper sjelden gaver til hverandre, ogndet er befriende 😊 Anonymkode: cf7e8...c51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå