AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Hei! Jeg ønsker å investere i noen gode gensere/cardigans i god kvalitet. Driver og bygger en garderobe der jeg ønsker kvalitet ovenfor kvantitet. Så spørsmålet mitt er hvor jeg finner noen ordentlig gode gensere i god kvalitet? Tenker bestående av enten ull eller kasjmir. Noen som har peiling på hvilke stoffer som er de absolutt beste ift blandinger? Burde man gå for helt rene materialer, f.eks. 100% ull fremfor ull og kasjmir blandet sammen? Tusen takk på forhånd Anonymkode: 6e2b4...872 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 Veldig fornøyd med Holzweiler sine Anonymkode: e7e60...19f
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #4 Skrevet 3. oktober 2021 Se her: og innlegg nr 7 her og her Anonymkode: ff4fc...f37
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #5 Skrevet 3. oktober 2021 Dersom du skal kjøpe 100% kashmir så bør du også legge inn rens i budsjettet. Jeg forsøkte meg på håndvask av mine gensere i 100% kashmirull og det funket sånn halvveis ok, men etter en stund så gidder man jo ikke det og ullvask/finvask i maskin lager gjerne hull (og håndvask må du nok ha grei kontroll på for å unngå å strekke plagget på rare steder) Mine beste gensere har jeg kjøpt litt tilfeldig her og der. Har en nydelig cardigan fra Urban Pioneers, men den er ikke lenger i sortimentet. Ella&il har generelt sett gode gensere. Holzweiler er vel sådær. Bomullsgenserne fra Holzweiler er krise (såpass at mannen kaller merket for «dritt» og nekter å motta noe mer derifra) mens ullgenserne er greie men temmelig kjedelige. Gestuz (mener jeg det er) har bedre ullgensere. Anonymkode: 36b31...109
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå