tobo Skrevet 30. september 2005 #1 Skrevet 30. september 2005 I min iver etter å ta babysteps i Flyladyånd, har jeg klart å vaske et par bankort i vaskemaskinen. Ja sammen med en ulljakke, da. Nå driver den og sentrifugerer. Hva skjer? Går dette bra? Eller blir det Krøll? Kan jeg forvente at jeg unngår svarte penger i nærmeste fremtid? Eller skylles kontoen ut med vaskevannet? Er det fare for et rent helvete?
Gjest Violetta Skrevet 30. september 2005 #2 Skrevet 30. september 2005 Jeg tror det går bra. Hvitvasking av penger går da ofte bra det vel, er det ikke sånn? Har gjort det samme jeg, og min konto har ikke inneholdt svarte penger etter det. Ikke før heller for så vidt, men det er jo ikke poenget.
tobo Skrevet 30. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2005 Men det mystiske er at det bare er et kort som kom ut?????? Den kan vel ikke sluke det som en hvilken som helst annen automat? Har ikke trykket feil kode, så vidt jeg vet. 30 grader ullprogram, og genseren er som forventet. Merkelig....
Gjest Violetta Skrevet 30. september 2005 #4 Skrevet 30. september 2005 Om ikke skattemyndighetene har blandet seg inn ville jeg da sjekket lofilter eller inni maskinen.
tobo Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2005 Skattemyndighetene er uberegnelige. Men å ta seg inn i vaskemaskinen til folk, vil jeg si er et skittent triks. Et rent hell at jeg fant kortet der jeg hadde lagt det. Et helt annet sted :-)
Gjest Violetta Skrevet 2. oktober 2005 #6 Skrevet 2. oktober 2005 Skattemyndighetene er uberegnelige. Men å ta seg inn i vaskemaskinen til folk, vil jeg si er et skittent triks. Et rent hell at jeg fant kortet der jeg hadde lagt det. Et helt annet sted :-) ← Nuh. Du skal se skattemyndigheten har sine utskremte på KG også og dermed føler seg uthengt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå