AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Hei! Jeg har søkt etter svar på nettet, men ikke funnet noe ordentlig svar. Jeg er på 3-året på sosialt arbeid. Lurer da på om noen sosionomer der ute tenker at en bachelor-grad er nok? Vet jo det er en fordel med master/- videreutdanning. For å få C i snitt, som jeg vet er et krav, så må jeg få A på bacheloroppgaven min. Skal så klart forsøke å få det til, men det er aldri noe garanti for sånt. Jeg har veldig lyst til å rett ut i jobb etterpå, men liker å ha muligheten til å evt kunne ta en master senere? Så har jeg lest om mange ulike erfaringsbaserte mastergrader, og vet da kravet er å ha to års yrkeserfaring, står fortsatt kravet på C i snitt da? På disse utdanningene ser jeg ikke noe krav om C, bare to års yrkeserfaring som sagt. Har også funnet lavere grader for videreutdanning på et halvt år, der det ikke fins noe krav om karakter? Finnes det noen andre muligheter, hvis jeg ikke får snitt på C. Sorry for mulig rotete innlegg, men vil bare høre om noen har erfaringer fra dette? Anonymkode: 2d0f3...ba3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå