AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Jeg ble litt full ute igår også kom det en fyr fra tinder på besøk til meg sånn klokka 5 idag tidlig, bor rett i nærheten... jeg likte han ikke på den måten, og han forventet å sove her, så jeg ga han bare en pute og en dyne på soffan ved 7 tiden. Nå har han vært våken i noen timer, vært på do surra rundt her imens jeg har ligget i senga på soverommet siden jeg la meg i dag tidlig. Jeg gikk omsider ut for å ta meg en brødskive og for å håpe på kunne si hade og takk for besøket og da dro han frem gitaren min og begynte å spille på den nå da. Da sa jeg: Nei, jeg går å legger meg igjen jeg også lukket jeg døren godt for å liksom antyde at jeg ikke ville at han skulle komme etter, eller at det var et hint til noe. Alikevel så kommer han etter og spør om han kan legge seg vedsiden av meg. Jeg ble så oppgitt at jeg sa høyt NEI! (Er det HELT UMULIG å ta et hint, han fikk pute og dyne på SOFFAN i natt jo!!!) og da begynte han å stryke på meg og bare: er det noe galt? Jeg bare: Nei jeg er fyllesyk og vil sove iferd bare? Han: okei, for det virker som det er noe annet galt? Og jeg flyttet armen min vekk og han fulgte etter med sin hånd og fortsatte å stryke på meg selvom jeg tydelig viste at jeg ikke vil bli tatt på! Vridde meg unna og han bare fortsatte og stå vedsiden av sengen min å styrke på meg og jeg fortsetter å flytter på de delene han tar på.... ... åh fyyyy faen.... og nå så sa han: skal jeg gå da mener du ? Jeg bare: Ja. Og han sier: okey? Skal jeg bare pakke tingene mine å gå da? Jeg bare: JAA. Jeg må være i fred som sagt jeg er dårlig. Han bare: Jeg kan legge meg ved siden av deg da hvis det hjelper ? Jeg: Åh.... herregud. Nei sier jeg. Også gikk han ut i stua og har enda faen ikke dratt. Er faen ikke normalt å sitte å henge hos tiderdaten til kl 16 når hun virker så uinteressert!!!??? Ikke vært intim eller noen ting! Er folk helt skada eller ? Har opplevd lignende 2 ganger før også!!! Hva gjør man med sånne folk? Jeg er egentlig ikke personen til å svare så hardt og surt som jeg gjorde nå en gang og jeg tør ikke gå ut å bare: NÅ MÅ DU GÅ! Jeg et så sinnsykt lei og vil bare være alene hjemme hos meg selv..... Anonymkode: 900bb...ab7 15
Gjest Chroma Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 Det første du bør gjøre er å slutte å invitere ukjente mennesker hjem til deg. Nå når han først er der, gå ut til han, si takk for besøket og be han gå. Pek på døra.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #3 Skrevet 3. oktober 2021 Hjelpes. Ta deg sammen og si ordentlig til ham at han skal gå. Stå opp og gå ut på stua, og så venter du til han har gått ut døra før du låser den og eventuelt legger deg igjen. Anonymkode: cfdc9...06f 44
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 Populært innlegg #4 Skrevet 3. oktober 2021 Slutt å hinte. Gi tydelig beskjed, si besøket er over og be ham gå hjem Anonymkode: 4f8ab...122 52
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #5 Skrevet 3. oktober 2021 Du må være enda tydeligere. Ikke kun skylde på fyllesjuke. Anonymkode: d360e...ec3 29
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #6 Skrevet 3. oktober 2021 Chroma skrev (Akkurat nå): Det første du bør gjøre er å slutte å invitere ukjente mennesker hjem til deg. Nå når han først er der, gå ut til han, si takk for besøket og be han gå. Pek på døra. Visste den kom ja. Jeg gjør ikke det hvis jeg er edru, jeg var som sagt full og selskapssyk. Anonymkode: 900bb...ab7 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #7 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Slutt å hinte. Gi tydelig beskjed, si besøket er over og be ham gå hjem Anonymkode: 4f8ab...122 Jeg syns ikke jeg har hintet. Jeg sa JA. Når han spurte om han skulle gå jo. Anonymkode: 900bb...ab7 7
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #8 Skrevet 3. oktober 2021 Er jo uansett ikke normalt å be noen på en Tinderdate hjemme hos seg kl.05 på natten. Du er nok litt skyld i at det er tredje gangen det skjer sånn. Anonymkode: 4f8ab...122 40
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 Populært innlegg #10 Skrevet 3. oktober 2021 Gratulerer med ny samboer! Anonymkode: 1dff9...5a0 77
Gjest Chroma Skrevet 3. oktober 2021 #11 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Visste den kom ja. Jeg gjør ikke det hvis jeg er edru, jeg var som sagt full og selskapssyk. Anonymkode: 900bb...ab7 Jeg forsto det. Neste gang er det ikke sikkert det er en «lydig» snill fyr som tar til takke med en pute på sofaen.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #12 Skrevet 3. oktober 2021 Han skjønner vel ikke hvorfor han ble invitert når det ikke ble noe sex. Så han venter vel på det. Men du mistet interessen, så da sier du "øy, du må gå nå, sorry". Anonymkode: e2b5a...399 19
lillevill Skrevet 3. oktober 2021 #13 Skrevet 3. oktober 2021 Du liker han ikke, hvorfor er han der da? Du må jo bare si jeg liker deg ikke på den måten eller jeg er ikke klar for noe. Han trodde så klart at du likte han når du lot han sove der. 9
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #14 Skrevet 3. oktober 2021 Jammen menneske, slutt å hint!! Fra hans side så er han jo invitert hjem til deg så han tror jo at du vil ha ham der. Dersom dette har skjedd før så er det et tydelig tegn på at du må ta inn over deg at ikke alle tenker på samme måte som deg, og at du er voksen nå og må si fra når det er noe du ikke liker. Anonymkode: 17566...b86 19
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #15 Skrevet 3. oktober 2021 Akkurat som en hund som tigger ved bordet, må en mann som tror han får kjøtt på knaggen få TYDELIG beskjed om at det ikke blir noe på han! Samme mekanismen, omtrent samme intelligensnivå… Anonymkode: 2f8d5...736 16
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #16 Skrevet 3. oktober 2021 lillevill skrev (Akkurat nå): Du liker han ikke, hvorfor er han der da? Du må jo bare si jeg liker deg ikke på den måten eller jeg er ikke klar for noe. Han trodde så klart at du likte han når du lot han sove der. Jeg sa bo på en pen måte at jeg ikke likte han ved å gi han pute og dyne på stua.... Han spurte om han ikke heller kunne sove med meg, men jeg sa nei, det er ikke sånn sa jegvogså lukka jeg døra bare. Men nå dro han. Anonymkode: 900bb...ab7
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #17 Skrevet 3. oktober 2021 Huff da...Ser nok ut som du må gi han en knull, for å få han til å gå... Anonymkode: 7514a...588
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #18 Skrevet 3. oktober 2021 Dette er en merkelig fyr ts. Selv om du burde vært mye tydeligere, så er han ganske fjern som tror han kan vente seg frem til at du plutselig skulle ville være med han. Anonymkode: ec859...2d6 14
Gjest Torstein Skrevet 3. oktober 2021 #19 Skrevet 3. oktober 2021 (endret) Si at han må gå, ellers må du ringe politiet... Han har ikke noe å gjøre der når du har sagt at han skal gå. Du har svart bekreftende på at han skal gå, forstår han ikke det er han passe dum. Endret 3. oktober 2021 av Torstein
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #20 Skrevet 3. oktober 2021 lillevill skrev (2 minutter siden): Du liker han ikke, hvorfor er han der da? Du må jo bare si jeg liker deg ikke på den måten eller jeg er ikke klar for noe. Han trodde så klart at du likte han når du lot han sove der. Jeg visste da vel ikke om jeg likte han på den måten før jeg så han i virkeligheten! Jeg var full og selskapssyk og derfor sa jeg at han kunne komme en tur ja. Anonymkode: 900bb...ab7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå