Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mann på 22 her, er flyttet ut for å studere, men bodde før det med min fraskilte mor. Hun er 41 idag, fikk barn tidlig, og er veldig pen. Pappa skilte seg da jeg var 3 fordi hun lå med andre menn. Etter det har hun vært i lengre forhold, men vært single de siste årene. Vi har et godt forhold og jeg er egentlig det eneste hun har. Hun pleier alltid å bli veldig glad når jeg sier at jeg kommer hjem en tur. 

kom hjem igår uventet, låste meg inn, og gikk inn på badet, der så jeg en tidligere barndomsvenn fra fotballen naken på badet, skjønte derfor at han og muttern hadde kost seg. Det er en veldig merkelig situasjon, han sov over hos henne, og dro før jeg våkna dagen etter, men ble veldig trist. Moren min sa at hun føler seg ensom, og er glad i unge menn og sex, og at jeg må forstå henne… 

dette er så merkelig…

Anonymkode: 9b486...2da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

merkelig at du ikke er mer oppgitt, og at det er til kvinneguiden du drar for å få trøst. 

For meg er dette trolletråd. 

Anonymkode: 09822...130

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes det er utilgivelig. Sånn skal man bare ikke gjøre mot barna sine.

Det er bare en eneste ting å gjøre her og det er å si rett ut at du syns det var et svik; både fra mor og fra kameraten din. Så får hun si det hun har å si også går dere vel videre på et eller annet vis.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

dette er så merkelig…

Ja. En helt utrolig merkelig trolletråd.

Anonymkode: 4f2ef...c3e

• Liker 1
Skrevet

Det står tidligere venn. Ser ikke problemet 

Anonymkode: 49240...4e7

• Liker 4
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det står tidligere venn. Ser ikke problemet 

Anonymkode: 49240...4e7

Hvorfor ikke, har ikke kontakt med fyren lenger, og frister ikke akkurat å ta opp tråden nå…… ble knust og såret da jeg oppdaget det, og begynte nesten å gråte…

• Liker 1
Skrevet

Det er nok ikke førstegang slike ting skjer. Det er heller ikke morsomt når en venninne blir sammen med din far....

Anonymkode: 66d3b...0ac

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

..føler seg ensom, og er glad i unge menn og sex, og at jeg må forstå henne… 

..sa ingen mor noensinne til sin sønn.

Anonymkode: 448e8...e16

• Liker 10
Skrevet

moren din høres ikke helt moden og stabil ut, dessverre.. Greit nok å være glad i sex, men å ha sex med tidligere venner av sin egen sønn er i overkant sært, rett og slett. Skjønner at det føltes kjipt for deg.. 

Dere må vel bare bli enige om at du ikke kan dra hjem uanmeldt da, siden du ikke vet hva som kan møte deg. 😕 

Anonymkode: b524e...045

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Mann på 22 her, er flyttet ut for å studere, men bodde før det med min fraskilte mor. Hun er 41 idag, fikk barn tidlig, og er veldig pen. Pappa skilte seg da jeg var 3 fordi hun lå med andre menn. Etter det har hun vært i lengre forhold, men vært single de siste årene. Vi har et godt forhold og jeg er egentlig det eneste hun har. Hun pleier alltid å bli veldig glad når jeg sier at jeg kommer hjem en tur. 

kom hjem igår uventet, låste meg inn, og gikk inn på badet, der så jeg en tidligere barndomsvenn fra fotballen naken på badet, skjønte derfor at han og muttern hadde kost seg. Det er en veldig merkelig situasjon, han sov over hos henne, og dro før jeg våkna dagen etter, men ble veldig trist. Moren min sa at hun føler seg ensom, og er glad i unge menn og sex, og at jeg må forstå henne… 

dette er så merkelig…

Heter du Stifler? 🤣

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Reiste du hjem og låste deg inn uten å si ifra på forhånd? 

I såfall kan du være glad du slapp å dem dem i full action. Selv om jeg skjønner det var kjipt å treffe en jevnaldrende bekjent så har faktisk moren din både krav på og behov for privatliv.

Hva hadde du sagt om din mor plutselig sto i stua mens du tok kjæresten bakfra?

Tilbragte dere kvelden sammen alle tre? Siden han overnattet, eller gikk han å la seg når du kom? Skjønte ikke helt den historien.

Slutt å gråt, dette har jo ingenting med deg å gjøre. La din mor få ha sexlivet sitt i fred. Hadde du ikke kommet uanmeldt og attpåtil låst deg inn hadde du ikke vist om det. Det er ikke din business.

• Liker 5
Skrevet

Dårlig forsøk.

Anonymkode: da290...275

• Liker 2
Skrevet

Altså jeg ser ikke helt problemet, min mor lå med kamerater av mine søsken å ingen av oss brydde oss noe om det, hennes liv. 

Anonymkode: 551c7...ce1

• Liker 2
Skrevet

Troll eller ei. Du kutter selvsagt kontakt med begge og bygger deg ditt eget liv.

Jeg kjenner til en lignende historie å sånne «mødre» (og fedre) trenger man ikke. Selv om de er foreldre. Kutt dem og skaff en egen familie å lev heller livet ditt. 

Anonymkode: fded5...7a3

• Liker 1
Skrevet

Det er virkelig ikke verdens undergang. Tipper folk hadde synes det var mer ok om det var faren det var snakk om. 🙄

Anonymkode: 7723b...5a7

Skrevet

Hva i alle dager har det med deg å gjøre, hvem moren din har sex med. De er begge single tydeligvis, så da velger de jo selv hvem de har sex med og også for så vidt hvem de er sammen med.

Anonymkode: 4937c...ec8

• 1 år senere...
Skrevet (endret)
On 10/4/2021 at 2:31 PM, Menchit said:

Reiste du hjem og låste deg inn uten å si ifra på forhånd? 

I såfall kan du være glad du slapp å dem dem i full action. Selv om jeg skjønner det var kjipt å treffe en jevnaldrende bekjent så har faktisk moren din både krav på og behov for privatliv.

Hva hadde du sagt om din mor plutselig sto i stua mens du tok kjæresten bakfra?

Tilbragte dere kvelden sammen alle tre? Siden han overnattet, eller gikk han å la seg når du kom? Skjønte ikke helt den historien.

Slutt å gråt, dette har jo ingenting med deg å gjøre. La din mor få ha sexlivet sitt i fred. Hadde du ikke kommet uanmeldt og attpåtil låst deg inn hadde du ikke vist om det. Det er ikke din business.

Du er en veldig merkelig og ufølsom person. 

Endret av askjiir
Skrevet (endret)
On 3/28/2023 at 4:13 AM, askjiir said:

.

Endret av askjiir
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.10.2021 den 15.42):

merkelig at du ikke er mer oppgitt, og at det er til kvinneguiden du drar for å få trøst. 

For meg er dette trolletråd. 

Anonymkode: 09822...130

AnonymBruker skrev (På 3.10.2021 den 15.44):

Ja. En helt utrolig merkelig trolletråd.

Anonymkode: 4f2ef...c3e

AnonymBruker skrev (På 4.10.2021 den 15.10):

Dårlig forsøk.

Anonymkode: da290...275

KG-analytikerne er på plass

Anonymkode: 90722...6d6

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.10.2021 den 15.41):

dette er så merkelig…

Hei. Skjønner at det kan bli mye og veldig tett på. Men klart din mamma trenger også et sexliv. Men skjønner det var skjipt å ferske dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...