AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Hvem speilet personene i at dem ble det? Anonymkode: 5cc25...e09
Knoot Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 Hvis jeg har tenkt riktig. Deres evne til å kysse seg oppover i systemet på bekostning av ansatte. I hvert fall de jeg har jobbet for. Det er ikke akkurat evnen til å lede eller de menneskelige egenskapene som har ført de til toppen. 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #3 Skrevet 3. oktober 2021 46 minutter siden, Knoot said: Hvis jeg har tenkt riktig. Deres evne til å kysse seg oppover i systemet på bekostning av ansatte. I hvert fall de jeg har jobbet for. Det er ikke akkurat evnen til å lede eller de menneskelige egenskapene som har ført de til toppen. Det er i hvert fall ingen som har blitt toppsjef ved å ta ansvar for feilene de har gjort. Det blir som med Stoltenberg, de tar ansvar ved å fortsette i jobben. Anonymkode: e8977...730 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #4 Skrevet 3. oktober 2021 Toppsjefer er de som har evnen til å bringe inn økonomiske gode resultater. Anonymkode: 4f7fd...023 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #5 Skrevet 3. oktober 2021 De som er gode til å stille gode spørsmål, gir tillit og rom. Som har klar retning og som gjennomfører den. Elsker min leder! Hun er helt rå. Direktør i staten. Anonymkode: 2c9c0...db1 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #6 Skrevet 4. oktober 2021 Den mest maktsyke personen jeg kjenner. Anonymkode: 78529...d96 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #7 Skrevet 4. oktober 2021 Listen nedenfor er anekdotisk, da den er basert på ledere jeg har eller har hatt, og ledere jeg har i omgangskretsen: De er relasjonsbyggere og passer på å bygge relasjoner med de rette personene. Hvem som er "de rette" kan variere over tid. De tåler å ikke bli likt av alle, så lenge de blir likt av de som teller, dvs de som kan være til fordel for dem senere. De har evne til å tenke strategisk og ser på arbeidslivet, og livet for øvrig, som en form for spill. De har ekstremt konkurranseinstinkt og like ekstrem vinnervilje, på godt og vondt. Utseendemessig er de nesten alltid både høyere og penere enn gjennomsnittet, og i alle fall minst en av delene. Anonymkode: 671d5...921 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #8 Skrevet 4. oktober 2021 Det er ofte backstabbere, og sleipinger med veldig spisse albuer. De vil ikke nøle med å kaste andre under bussen og de vil vri seg unna alt ansvar når noe går galt. (Dette gjelder ikke alle selvfølgelig.) Anonymkode: e4fc3...a31 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå