AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Jeg vet om ei dame som tok med sin 15 år gamle datter på sydentur nå i sommer. De overnatta i en partyby på Gran Canaria hvor de stakk på puber og nattklubber til langt på natt, og begge to drakk alkohol. Dette ble kalt for "venninnetur". Er det vanlig at norske foreldre er sånn? Anonymkode: e9294...245
solmåneogstjerner Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 Nei det tror jeg ikke. Men du var jo ikke der. Du går bare ut fra at de var på fylletur. Det er langtifra sikkert at det var slik. 8
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #3 Skrevet 3. oktober 2021 3 minutter siden, solmåneogstjerner said: Nei det tror jeg ikke. Men du var jo ikke der. Du går bare ut fra at de var på fylletur. Det er langtifra sikkert at det var slik. Det ble lagt ut bilder på MyStory på Snapchat av drikkinga. Derfor vet jeg at det skjedde. Anonymkode: e9294...245 1
enkefru Skrevet 3. oktober 2021 #4 Skrevet 3. oktober 2021 Nei slettes ikke vanlig, men for white trash er det nok muligens det ja 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #5 Skrevet 3. oktober 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vet om ei dame som tok med sin 15 år gamle datter på sydentur nå i sommer. De overnatta i en partyby på Gran Canaria hvor de stakk på puber og nattklubber til langt på natt, og begge to drakk alkohol. Dette ble kalt for "venninnetur". Er det vanlig at norske foreldre er sånn? Anonymkode: e9294...245 Veldig rart. Åssen familie er dette? Mangel på venner? Hadde aldri tatt med meg min 15 åring til Gran Canaria for å dra på nattklubber og feste. Det er noe jeg kunne gjort med mine venner. Eller mann. Anonymkode: 45020...fd8 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #6 Skrevet 3. oktober 2021 Bryr vi oss med ting vi ikke har noe med å gjøre igjen? Anonymkode: 007dc...787 5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #7 Skrevet 3. oktober 2021 Just now, AnonymBruker said: Bryr vi oss med ting vi ikke har noe med å gjøre igjen? Anonymkode: 007dc...787 Du bryr deg om hva en random TS poster. Du har vel ikke noe med det, heller. Anonymkode: 45020...fd8 1
solmåneogstjerner Skrevet 3. oktober 2021 #8 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det ble lagt ut bilder på MyStory på Snapchat av drikkinga. Derfor vet jeg at det skjedde. Anonymkode: e9294...245 Kanskje ungdommen drakk virgindrinker. Kanskje hun til og med fikk en ekte drink. Men altså - du var ikke der og derfor vet du veldig lite. 6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #9 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Er det vanlig at norske foreldre er sånn? Anonymkode: e9294...245 Hvor bor du da, som lurer på om det er vanlig at norske foreldre gjør slikt? Nei, det er ikke vanlig. Men jeg har truffet en ungdom en gang som gledet seg til å bli 16, for da skulle han og besteforeldrene reise til Danmark for å gå på pub og «drikke». Anonymkode: 5a06c...4be 1
Tatja Skrevet 3. oktober 2021 #10 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet om ei dame som tok med sin 15 år gamle datter på sydentur nå i sommer. De overnatta i en partyby på Gran Canaria hvor de stakk på puber og nattklubber til langt på natt, og begge to drakk alkohol. Dette ble kalt for "venninnetur". Er det vanlig at norske foreldre er sånn? Anonymkode: e9294...245 Jeg og mamma gjorde det, da jeg var 22. Ikke rølp, men artig mor og datter-tur. Bare gode minner! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå