Gå til innhold

Laste ned programvare gjennom fildelingsnettverk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det ikke er lov, men jeg vil laste ned Nero Burning Rom. Har hatt original cd`en, men finner den ikke igjen nå som jeg trenger den. Tenkte derfor å laste den ned gjennom et fildelingsnettverk. Det gjorde jeg men da jeg skulle starte det fikk jeg bare opp følgende melding:" Programmet kan ikke starte fordi NeroErr.dll ikke finnes. Det problemet kan la seg løse ved å installere programmet på nytt."

Noen som vet hvordan jeg kan løse dette problemet? Hva skal jeg se etter når jeg velger hva jeg skal laste ned? Jeg ser at filene varierer i størrelse fra 15 kb og til over 110 000kb.

Videoannonse
Annonse
Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg har ikke vært borti det problemet du beskriver, men jeg har lastet ned endel programvare. Det jeg har erfart, er at det er ingen vits i å laste ned de små filene, for de inneholder sjelden det programmet du er ute etter. Filer med endelsen .exe er programfiler og bør være relativt store. Filer med endelsen .zip eller .rar er noe mindre siden disse er pakket sammen, og de må pakkes opp med winzip/winrar e.l. før de kan brukes. Dersom du laster ned en fil med endelsen .iso, så er dette en fil som må brennes ut på cd, og så kjører du installasjonen fra cd'en. Og ellers så er det bare å prøve og feile. Det ligger mange ubrukelige filer på disse fildelingsnettverkene, men med litt tålmodighet så finner du nok det du er ute etter.

Skrevet

Hvis du ser etter Nero, så er det smartest å ta .rar filer. Evt. iso.

.exe er ofte ikke fullstendig, en del av en installasjon, og/eller full av virus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...