AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Å gå for langt eller bare en deilig powertrip/moro? Anonymkode: 9acc7...424
Fioljenta Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 For langt. Alt for langt. Den som blir dominert kan havne i en tilstand der «alt er greit». Jeg leste en gang et innlegg der en dominant sa at når han har fått henne dit at han kan si: «Jeg kommer til å kutte av deg beinet nå» og hun samtykker uten protester, ja, da er det gått for langt. Alt for langt. Men det er mulig. Og i den tilstanden er ikke et samtykke mye verd… 10
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #3 Skrevet 3. oktober 2021 Fioljenta skrev (2 timer siden): For langt. Alt for langt. Den som blir dominert kan havne i en tilstand der «alt er greit». Jeg leste en gang et innlegg der en dominant sa at når han har fått henne dit at han kan si: «Jeg kommer til å kutte av deg beinet nå» og hun samtykker uten protester, ja, da er det gått for langt. Alt for langt. Men det er mulig. Og i den tilstanden er ikke et samtykke mye verd… Hva slags "tilstand" mener du? Anonymkode: d1e52...e9b
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #4 Skrevet 3. oktober 2021 Fy faen, det er drøyt. Hele dem cuckhold greia er drøyt etter min mening. Sykt turn off med en man som underretter seg kvinnen. Anonymkode: 952a9...bec 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #5 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Fy faen, det er drøyt. Hele dem cuckhold greia er drøyt etter min mening. Sykt turn off med en man som underretter seg kvinnen. Anonymkode: 952a9...bec Men det er ikke turn off når damen vil underrettes mannen mener du? Det får være opp til hver enkelt person å finne ut hva de liker tenker jeg. Det finnes både menn og kvinner som tenner på å være dominant og motsatt. Mange menn spiller også dominant fordi mange forventer det av de. For et trist sexliv det må være å spille et skuespill for å tilfredsstille en partner. Anonymkode: 7ccdc...b1a 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #6 Skrevet 3. oktober 2021 Dere er to stk som bør se på betydningen av å "underette". Anonymkode: 50783...8ed 2
Fioljenta Skrevet 3. oktober 2021 #7 Skrevet 3. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva slags "tilstand" mener du? Anonymkode: d1e52...e9b Den tilstanden der en persons vilje er helt underlagt en annens. Samtykke er superviktig! Men når man er i sub-tilstand sier man ja til mye mer enn man ellers ville gjort. Endret 3. oktober 2021 av Fioljenta 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #8 Skrevet 3. oktober 2021 Fioljenta skrev (27 minutter siden): Den tilstanden der en persons vilje er helt underlagt en annens. Samtykke er superviktig! Men når man er i sub-tilstand sier man ja til mye mer enn man ellers ville gjort. Hvorfor gjør man det når man er i «sub-tilstand»? Hva er det som skjer da, man er vel bevisst? Altså om den dominante påfører sub’en smerte under avtale, så har jo sub’en en grense som dom’en ikke skal krysse? Skjønte ikke helt det du sier der, er det vanlig at sub’en tillater mer enn avtalen den har med dom’en? Og er det ikke dom’ens ansvar å holde seg innenfor avtalen? Anonymkode: d1e52...e9b
MuffinStud Skrevet 3. oktober 2021 #9 Skrevet 3. oktober 2021 At det er en egen rus å underkaste/fornedre seg, og at det kan gå for langt. Hvis du påstår å ikke ha fått med deg at folk kan gjøre korttenkte og dårlige avgjørelser når de er kåte.... ....så er du ikke et veldig overbevisende troll. 1
Fioljenta Skrevet 3. oktober 2021 #10 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvorfor gjør man det når man er i «sub-tilstand»? Hva er det som skjer da, man er vel bevisst? Altså om den dominante påfører sub’en smerte under avtale, så har jo sub’en en grense som dom’en ikke skal krysse? Skjønte ikke helt det du sier der, er det vanlig at sub’en tillater mer enn avtalen den har med dom’en? Og er det ikke dom’ens ansvar å holde seg innenfor avtalen? Anonymkode: d1e52...e9b Etter å vært lenge inne i en sub-tilstand, godkjennes alt det Dom bestemmer. Uten innvendinger fordi det faktisk kjennes helt greit og riktig ut. Man er selvsagt bevisst, men egen mening blir fullstendig hvisket ut. Så, ja, jeg mener sterkt at viktige avgjørelser og samtykker ikke bør tas i sub-tilstand. Det er en slags rus-tilstand der man overhodet ikke tenker klart. I alle fall gjorde ikke jeg det da vi prøvde Dom/sub over en lengre periode. Han foreslo vi skulle selger huset og jeg samtykket - selv om jeg både før og etterpå absolutt ikke ville flytte. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #11 Skrevet 3. oktober 2021 Fioljenta skrev (4 minutter siden): Etter å vært lenge inne i en sub-tilstand, godkjennes alt det Dom bestemmer. Uten innvendinger fordi det faktisk kjennes helt greit og riktig ut. Man er selvsagt bevisst, men egen mening blir fullstendig hvisket ut. Så, ja, jeg mener sterkt at viktige avgjørelser og samtykker ikke bør tas i sub-tilstand. Det er en slags rus-tilstand der man overhodet ikke tenker klart. I alle fall gjorde ikke jeg det da vi prøvde Dom/sub over en lengre periode. Han foreslo vi skulle selger huset og jeg samtykket - selv om jeg både før og etterpå absolutt ikke ville flytte. Men jeg skjønner ikke helt hva som skjer her? Har du mulighet til å forklare det nærmere, altså hvorfor man godtar alt? Er det fordi dom’en bestemmer alt og man som sub «gir seg bare hen» til at h*n skal ta alle avgjørelser uavhengig av avtalen mellom en sier? Ikke meningen å grave å spørre, men jeg er fascinert av subrollen og kunne tenkt meg å utforske den på et tidspunkt, men har jo ingen erfaring så derfor jeg spør mer om hva akkurat «sub-tilstand» går i. Anonymkode: d1e52...e9b
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #12 Skrevet 3. oktober 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Dere er to stk som bør se på betydningen av å "underette". Anonymkode: 50783...8ed Haha ja😂 Anonymkode: e4ffb...4bd 1
SlemUlv Skrevet 3. oktober 2021 #13 Skrevet 3. oktober 2021 Så lenge alle involverte gir informert samtykke, ser jeg ikke problemet. Og man kan ikke gi informer samtykke, om man er overstadig beruset eller i sub-space, som er nevnt over. Hva andre mennesker, gjør med sine liv. Har da virkelig ikke noen andre med. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #14 Skrevet 30. desember 2021 Voksenlek for moro skuld har sine knuff og puff, og det er gøy å leke, men grenser ikke dette til nedverdigelse av menn? Anonymkode: 9acc7...424
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #15 Skrevet 30. desember 2021 Selvskading. Som så mye annen BDSM. Anonymkode: daeca...67c
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #16 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 3.10.2021 den 20.29): Men jeg skjønner ikke helt hva som skjer her? Har du mulighet til å forklare det nærmere, altså hvorfor man godtar alt? Er det fordi dom’en bestemmer alt og man som sub «gir seg bare hen» til at h*n skal ta alle avgjørelser uavhengig av avtalen mellom en sier? Ikke meningen å grave å spørre, men jeg er fascinert av subrollen og kunne tenkt meg å utforske den på et tidspunkt, men har jo ingen erfaring så derfor jeg spør mer om hva akkurat «sub-tilstand» går i. Anonymkode: d1e52...e9b Det er farlig, ikke gjør det. Anonymkode: daeca...67c
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #17 Skrevet 30. desember 2021 har hørt om homoer som gjør dette Anonymkode: 9acc7...424
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #18 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): har hørt om homoer som gjør dette Anonymkode: 9acc7...424 evt bi-folk Anonymkode: 9acc7...424
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #19 Skrevet 30. desember 2021 MuffinStud skrev (På 3.10.2021 den 20.12): At det er en egen rus å underkaste/fornedre seg, og at det kan gå for langt. Som i kampsport, der er det en dommer. idkwtf Anonymkode: 9acc7...424
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #20 Skrevet 30. desember 2021 Fioljenta skrev (På 3.10.2021 den 20.20): Etter å vært lenge inne i en sub-tilstand, godkjennes alt det Dom bestemmer. Uten innvendinger fordi det faktisk kjennes helt greit og riktig ut. Man er selvsagt bevisst, men egen mening blir fullstendig hvisket ut. Så, ja, jeg mener sterkt at viktige avgjørelser og samtykker ikke bør tas i sub-tilstand. Det er en slags rus-tilstand der man overhodet ikke tenker klart. I alle fall gjorde ikke jeg det da vi prøvde Dom/sub over en lengre periode. Han foreslo vi skulle selger huset og jeg samtykket - selv om jeg både før og etterpå absolutt ikke ville flytte. Dette kalles psykisk mishandling og kontroll og er ikke greit. Samtykker man å få dette påført er man alvorlig syk. All sex i denne tilstanden blir et seksuelt overgrep fordi du ikke er samtykkekompetent. Du lar deg jo frivillig bli en slave? Anonymkode: daeca...67c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå