Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i en bransje som det blir mindre og mindre av. Har blitt anbefalt å søke ny jobb i ny bransje. Jeg har veldig grei lønn så jeg er avhenging av å ikke gå ned i lønn. Har ca 700 000 i året.

Har sett litt på barne og ungdomsarbeid, det høres fint ut men tror det er litt dårlig betalt?? Alternativt -  kanskje noe innenfor salg?

Anonymkode: 600a8...543

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tjener ikke 700 000 som barne og ungdomsarbeider, det er ihvertfall helt sikkert...

Anonymkode: 78cdc...97c

• Liker 9
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Du tjener ikke 700 000 som barne og ungdomsarbeider, det er ihvertfall helt sikkert...

Det er jeg klar over. Det er vel maks 500 000? 

Anonymkode: 600a8...543

Skrevet

Men hva lurer du på? 

Ingen her kan gi deg karriereråd uten å vite noe om kompetansen din. 

Anonymkode: ccdae...8b2

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Venninna mi tjener godt over dette, men hun er leder på en institusjon. Hun jobber likevel stort sett med ungdommene selv om hun har mer ansvar.

Anonymkode: dae1b...237

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Venninna mi tjener godt over dette, men hun er leder på en institusjon. Hun jobber likevel stort sett med ungdommene selv om hun har mer ansvar.

Anonymkode: dae1b...237

Med utdannelse som barne-og ungdomsarbeider?

Anonymkode: ec94a...bd4

Skrevet

Hvis du vil tjene godt så hold deg unna alt som har å gjøre med helse, skole og sosial. Tenk heller i retning privat næringsliv og hva det er behov for der.

Anonymkode: d038a...046

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...