Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri lagt kort før, og det er så mange forskjellige typer. Det som tiltaler meg mest akkurat nå er Dark Wood, men det er kanskje ikke for begynnere? Hvilket/hvilke har du, og hva begynte du med?

Anonymkode: 34911...034

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gått for de som tiltaler deg mest og som du liker best, følg følelsene dine og bruk boken for å bli best kjent med de. Føl deg frem, intuisjonen din vet best. 

Jeg har den samme stokken som jeg startet med for 20 år siden, vi fant en  måte å kommunisere på selv om ingen andre leser den slik som jeg feks. Det viktige er at dere har en kontakt. Lykke til!

Anonymkode: c530d...a26

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg ville gått for de som tiltaler deg mest og som du liker best, følg følelsene dine og bruk boken for å bli best kjent med de. Føl deg frem, intuisjonen din vet best. 

Jeg har den samme stokken som jeg startet med for 20 år siden, vi fant en  måte å kommunisere på selv om ingen andre leser den slik som jeg feks. Det viktige er at dere har en kontakt. Lykke til!

Anonymkode: c530d...a26

Tusen takk!

Jeg leste litt om dette med å ha kontakt med stokken, så jeg tenkte å kanskje se om jeg kan finne en butikk som har et utvalg.  Ser for meg at det er enklere om jeg kan fysisk holde dem i hånden. Jeg har jobbet mye med å stole på intuisjonen min, så jeg kommer til å kjenne det når det er rett stokk, tror jeg. 

Anonymkode: 34911...034

Skrevet

Det enkleste er å kjøpe deg en Rider Waite i starten da den er ganske enkel å forstå og siden bøker og lærdom du finner på nettet helst vises ved denne. De er lett forståelige.

Så kan du kjøpe noe du liker senere.

Jeg har lang erfaring med tarot, men i møte med noen uheldige kjøp hvor jeg kjøpte de bare fordi jeg synes var fine er det flere som jeg ikke klarer å bruke til noe og hvor jeg nesten hadde gjort de bedre om de hadde vært enfargede eller snudd dem... Samme effekt hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...