AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Hei. For å høre deres synspunkter forklarer jeg hele situasjonen. jeg fødte for snart 3 mnd siden. 7 uker etter fødsel startet jeg på vinelle, 8 uker etter fødsel hadde jeg samleie hvor jeg dagen etter begynte å blø en god del, men det var veldig rar blødning med masse gjennomsiktig slim. Etter dette har jeg hatt konstante mensensmerter.. og tok denne testen nå ca 5 uker etter samleie… er dette en positiv test? Eller kan den være falsk? streken har forsvunnet nå, etter en time ca.. men den var der innenfor tiden og en stund etterpå.. passe stressa, da jeg allerede har 2 med 10 mnd mellomrom😅 Anonymkode: 6cf81...162
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 Glemte å si at blødningen varte en ukes tid. Kan det vært festeblødning? Anonymkode: 6cf81...162
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #3 Skrevet 3. oktober 2021 Ta ein digital. Det er teoretisk mulig at du er gravid da. Evt hormoner som henger igjen etter fødselen, men sååå lenge etterpå tja. Du kan be om UL da. Anonymkode: 50c03...3f7
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #4 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ta ein digital. Det er teoretisk mulig at du er gravid da. Evt hormoner som henger igjen etter fødselen, men sååå lenge etterpå tja. Du kan be om UL da. Anonymkode: 50c03...3f7 Har bestilt digital nå😬 så får se hva den sier Anonymkode: 6cf81...162
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #5 Skrevet 3. oktober 2021 Om du har blødd slik og får positiv test, så burde du kanskje sjekke deg for celleforandringer... Anonymkode: 3af31...b86
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #6 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Om du har blødd slik og får positiv test, så burde du kanskje sjekke deg for celleforandringer... Anonymkode: 3af31...b86 Man får vel ikke postitiv gravidtest av det? Anonymkode: 6cf81...162
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #7 Skrevet 3. oktober 2021 Om det er 5 uker siden du hadde sex så er du nok ikke gravid med en så svak test. Du har muligens vært gravid, men mistet. Kanskje spør legen om en hcg blodprøve for å være på sikre siden. Anonymkode: a92ae...5ba
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #8 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Man får vel ikke postitiv gravidtest av det? Anonymkode: 6cf81...162 Nei, ikke av kreft i livmorhalsen, kun eggstokkreft Anonymkode: d6df0...6a2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #9 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Om det er 5 uker siden du hadde sex så er du nok ikke gravid med en så svak test. Du har muligens vært gravid, men mistet. Kanskje spør legen om en hcg blodprøve for å være på sikre siden. Anonymkode: a92ae...5ba Jeg hadde like svak strek på begge de andre svangerskapene rundt samme tid.. bare der forsvant aldri streken.. Anonymkode: 6cf81...162
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #10 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Man får vel ikke postitiv gravidtest av det? Anonymkode: 6cf81...162 Av noen svulster i livmoren får man positiv graviditetstest jo. Var det som skjedde med komikerfrue. Anonymkode: 3af31...b86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå