AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Har en samboer som er malesvenn. Han begynner å få veldig vondt i skuldre og rygg, etter flere år som maler. Han ønsker å søke ny jobb, kan utdannes eg videre men kunne trengt å søkt på noe NÅ. Noen som vet om noe? Har sett litt på skadedyrbekjemper, trafikkdirigering... Anonymkode: fb436...7b5 2
Mariell1995 Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 Hvis dere bor i nærheten av Bærum, så vet jeg om en stilling som vekter. Jeg kjenner vedkommende som har jobbet i den stillingen (han skal begynne i en annen avdelingen) og som sannsynligvis skal ta opplæring av nestemann. Jeg sender deg gjerne annonsen dersom det er av interesse! Da jobber man alene i én stor bygning, og det går visst rolig for seg. Turnusen er mandag-fredag kl. 15:00-23:00, mandag-mandag kl. 23:00-08:00, så en uke fri - og sånn går det! Det er visst gode kollegaer og gratis trening, og man slipper å stå opp tidlig! 😊 Vekteropplæringen fikser jobben, så da vil han eventuelt kun bli trukket litt i lønn for finansieringen av den ☺️ Tiltredelse er snarest ☺️
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #3 Skrevet 3. oktober 2021 Mariell1995 skrev (5 minutter siden): Hvis dere bor i nærheten av Bærum, så vet jeg om en stilling som vekter. Jeg kjenner vedkommende som har jobbet i den stillingen (han skal begynne i en annen avdelingen) og som sannsynligvis skal ta opplæring av nestemann. Jeg sender deg gjerne annonsen dersom det er av interesse! Da jobber man alene i én stor bygning, og det går visst rolig for seg. Turnusen er mandag-fredag kl. 15:00-23:00, mandag-mandag kl. 23:00-08:00, så en uke fri - og sånn går det! Det er visst gode kollegaer og gratis trening, og man slipper å stå opp tidlig! 😊 Vekteropplæringen fikser jobben, så da vil han eventuelt kun bli trukket litt i lønn for finansieringen av den ☺️ Tiltredelse er snarest ☺️ Dessverre, bor i Bergen. Anonymkode: fb436...7b5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #4 Skrevet 3. oktober 2021 Kan omskolering via NAV være noe? Da kan man få mye dekket, mener jeg på. Anonymkode: d86b8...cf4
Mariell1995 Skrevet 3. oktober 2021 #5 Skrevet 3. oktober 2021 Kunne lokomotivfører vært noe? Det er kort utdanning, og man tjener bra! Eller T-banefører, trikkefører, bussjåfør eller noe? Lokomotiv- og T-baneførere tjener i hvert fall over 700 000 kr i året: https://utdanning.no/yrker/beskrivelse/lokomotivforer
Mariell1995 Skrevet 3. oktober 2021 #6 Skrevet 3. oktober 2021 Bussjåfører og trikkeførere tjener over 400 000 kr i året: https://utdanning.no/yrker/beskrivelse/trikkeforer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå