Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en samboer som er malesvenn.

Han begynner å få veldig vondt i skuldre og rygg, etter flere år som maler. Han ønsker å søke ny jobb, kan utdannes eg videre men kunne trengt å søkt på noe NÅ.

Noen som vet om noe?

Har sett litt på skadedyrbekjemper, trafikkdirigering... 

Anonymkode: fb436...7b5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere bor i nærheten av Bærum, så vet jeg om en stilling som vekter. Jeg kjenner vedkommende som har jobbet i den stillingen (han skal begynne i en annen avdelingen) og som sannsynligvis skal ta opplæring av nestemann. Jeg sender deg gjerne annonsen dersom det er av interesse! Da jobber man alene i én stor bygning, og det går visst rolig for seg.

Turnusen er mandag-fredag kl. 15:00-23:00, mandag-mandag kl. 23:00-08:00, så en uke fri - og sånn går det!

Det er visst gode kollegaer og gratis trening, og man slipper å stå opp tidlig! 😊

Vekteropplæringen fikser jobben, så da vil han eventuelt kun bli trukket litt i lønn for finansieringen av den ☺️

Tiltredelse er snarest ☺️

Skrevet
Mariell1995 skrev (5 minutter siden):

Hvis dere bor i nærheten av Bærum, så vet jeg om en stilling som vekter. Jeg kjenner vedkommende som har jobbet i den stillingen (han skal begynne i en annen avdelingen) og som sannsynligvis skal ta opplæring av nestemann. Jeg sender deg gjerne annonsen dersom det er av interesse! Da jobber man alene i én stor bygning, og det går visst rolig for seg.

Turnusen er mandag-fredag kl. 15:00-23:00, mandag-mandag kl. 23:00-08:00, så en uke fri - og sånn går det!

Det er visst gode kollegaer og gratis trening, og man slipper å stå opp tidlig! 😊

Vekteropplæringen fikser jobben, så da vil han eventuelt kun bli trukket litt i lønn for finansieringen av den ☺️

Tiltredelse er snarest ☺️

Dessverre, bor i Bergen.

Anonymkode: fb436...7b5

Skrevet

Kan omskolering via NAV være noe? Da kan man få mye dekket, mener jeg på.

Anonymkode: d86b8...cf4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...