Miss.Wildfox Skrevet 3. oktober 2021 #1 Del Skrevet 3. oktober 2021 Jeg har vært inne på LV sine sider og forsøkt å bestille et produkt jeg skal ha, men det lar seg ikke gjøre. Derimot ser jeg på lagerstatus at de har denne varen inne i Oslobutikken. Jeg bor langt unna så får ikke dratt i fysisk butikk, er det noen som vet om det er mulig å få ordnet en måte å få det betalt og sendt med post? Har prøvd å ringe de men havner på et kontor i London av en eller annen merkelig grunn, selv om det er er Oslonummer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #2 Del Skrevet 3. oktober 2021 Forsøkt Instagram-siden? Ja, de sender. Anonymkode: fe59a...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 3. oktober 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 3. oktober 2021 Takk for veldig godt tips, men det går ikke an å sende de en melding uten at kontoen følger meg 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #4 Del Skrevet 3. oktober 2021 Du kan sende de melding /mail, selvom du ikke følger. Jeg har gjort det tidligere. Klikker inn på siden deres pg sender mail Anonymkode: dbbf8...878 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #5 Del Skrevet 4. oktober 2021 Jeg har også problemer med å bestille derfra. Virker som de sender til alle land utenom Norge…. Anonymkode: da2ab...aff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIwy Skrevet 4. oktober 2021 #6 Del Skrevet 4. oktober 2021 Du må ringe butikken. Da sender de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #7 Del Skrevet 4. oktober 2021 Du må jo ringe butikken da. Anonymkode: df7d7...764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #8 Del Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du må jo ringe butikken da. Anonymkode: df7d7...764 Ts sier jo at hun har prøvd å ringe butikken Anonymkode: 91e4f...b33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #9 Del Skrevet 4. oktober 2021 Ringer alltid butikken. Prøv igjen. Anonymkode: e289c...693 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 10. oktober 2021 #10 Del Skrevet 10. oktober 2021 De sender ja. Ring nummeret du finner på nett så havner du hos en engelsktalende kunderådgiver. De setter deg over til butikken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå