Gå til innhold

Hørst/vinter boots til kvinner med store føtter? (Bergen området eller god nettbutikk)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvert år sier jeg til meg selv at jeg vil kjøpe boots, men jeg gir alltid opp tidlig i sesongen. Det er så mange fine boots der ute, men de fleste passer ikke meg. Jeg blir skikkelig lei etter en stund. Hvis det er en topp eller bukse som ikke passer min form, så kan jeg gå ned i vekt, men jeg kan ikke få nye føtter. 😢

Min fot er nøyaktig 27,5 cm fra helt til tippen av storetå. Det er ofte tåen min som gjør skoene for små. Jeg kjøper ofte unisex sko, men det blir en del sneakers etter hvert. Jeg har Converse og Vans, men nå er det sesong for boots! 

I går så jeg et helt nydelig par. De var ankelhøye Gor Tex boots i svart lær, med skolisser som var til pynt. Det var en diskre glidelås på siden, og hælen var flat. Og noe jeg digget var at sålen ikke av klumpete og tjukk. Jeg har alle rede store føtter, jeg trenger ikke tunge, tjukke såler i tillegg. 
Dessverre så gikk de vare til størrelse 41, og jeg fikk beskjed om at de var sikkert litt små i størrelsen.

Noen ganger kan 41 gå, jeg har et par Sketchers som er i størrelse 41, men som oftest er det for lite. Hvis skoen er litt stor i størrelsen, da kan det gå, men bare akkurat.

Skostørrelser er så forskjellige. Jeg kan bruke mellom 41-43 i sko! 

Er det en plass i Bergen eller området rundt hvor de har litt store damesko? Jeg har så lyst på fine boots. 😥

Anonymkode: 39705...02b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør på Nordås sko. Tror de har egen hylle med damesko i større størrelser

Anonymkode: 99a82...789

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Spør på Nordås sko. Tror de har egen hylle med damesko i større størrelser

Anonymkode: 99a82...789

Takk. Jeg tror jeg har hørt om den butikken. 🤔 I nærheten av Lagunen en plass? 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Takk. Jeg tror jeg har hørt om den butikken. 🤔 I nærheten av Lagunen en plass? 

Ikke meg du spør, men svarer for det:)

Søråsbrotet 9, 5235 Rådal

www.nordassko.no 

Anonymkode: 8192a...5ab

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ikke meg du spør, men svarer for det:)

Søråsbrotet 9, 5235 Rådal

www.nordassko.no 

Anonymkode: 8192a...5ab

Takk. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...