AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Mensen er forsinket over en uke. Så sen har den aldri vært før. Jeg har hatt sex en gang etter IKM. Mens vi hadde sex kjente jeg en kvalme som sakte bygde seg opp, og plutselig fikk jeg smerter i underlivet. Det var verst i anus, det kjentes ut som om det strammet seg, og jeg fikk ikke til å sitte på en god stund. Kvalmen ble også verre, og jeg ble liggende doskålen en stund. Neste dag hadde jeg ikke sex, men fikk min første orgasme (utenom da jeg hadde sex ) siden IKM. Denne gangen fikk jeg ekstremt vondt rett etter orgasmen var ferdig. Smerten var på samme plass som smertene kommer ved innsett av spiral (har ikke spiral lengre nå), så tror nok smertene kom fra livmor. Jeg ble også ekstremt kvalm denne gangen. Smertene og kvalmen ga seg etter 10-15 min, og jeg hadde siden bare litt småvondt nederst i korsryggen (der hvor mensensmertene kommer). Siden har jeg ikke turt å ha sex igjen, er så redd for å få smerter eller bli kvalm igjen. Noen som har noe idé hva dette kan være? 🤔 Jeg tok nettopp celleprøve forresten, som så bra ut. Anonymkode: 852f3...926
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 Kan være betennelse eller uvi. Jeg fikk slik kvalmeste smerte en gang, da var det eggstokkbetennelse. gå til legen, slik skal det ikke være🌷 Anonymkode: 0e000...b5f 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #3 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan være betennelse eller uvi. Jeg fikk slik kvalmeste smerte en gang, da var det eggstokkbetennelse. gå til legen, slik skal det ikke være🌷 Anonymkode: 0e000...b5f Oi såpass? Men hadde du smerter kun ved sex, eller ellers også? Jeg har ikke hatt noen smerter utenom de to gangene. Anonymkode: 852f3...926
Fioljenta Skrevet 3. oktober 2021 #4 Skrevet 3. oktober 2021 Ta det opp med legen. Det kan være noe helt ufarlig, men kan være lurt å ta opp med legen i tilfelle det kan utvikle seg til noe som ikke er så bra. Leger har hørt det meste…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå