Morsol Skrevet 3. oktober 2021 #1 Del Skrevet 3. oktober 2021 (endret) 4uker - Det her hadde jeg ikke sett for meg tenk 4 barn! Jeg var ganske fornøyd med 2 den gangen. Så kom 3, og nå ville vi ha 4. Alt av baby klær/ ting er gitt vekk, da vi tenkte det holdt. Minste er 3 år, ferdig med bleier, så er det på'n igjen. Spennende med svangerskap ingen er like, heller ikke fødsel. 1 svangerskap- var jeg mye kvalm og trøtt i førsten, dilla på gulerot kake. Ellers ukomplisert. Nummer 2- veldig plaget med bekkenløsning, og ekstremt dilla på Ajax sitron... så det ble rent hjemme. Nummer 3- litt plaget med bekken, men veldig hormonell, og dilla på lakris... jeg logget noen ting under prøving jeg er usikker på når EL var, kom gjerne med forslag. Dag 7-14- ingenting Dag 15- Tykk klissete slim 🙈 Dag 16- kvalm, vondt i hodet, stikkninger nedentil. Dag 17- klissete slim( litt tynnere enn Dag 15) , vondt i hodet, ømmebryster Dag 18- kvalm, vondt i hodet, stikkninger nedentil, trøtt. Dag 19- kvalm, vondt I ryggen Dag 20- trøtt , vondt i ryggen Dag 21- ømme bryster, vondt i ryggen, trøtt, vann i beina Dag 22- stikninger nedentil, ømme bryster, vondt I ryggen, trøtt, vann I beina. jeg tar en test, den ser jeg skygge skygge. Dag 23- Stikninger nedentil, ømme bryster, vondt I ryggen, trøtt, Dag 24- Vondt i ryggen, trøtt, ømme bryster DAG 25- Vondt i ryggen, trøtt, ømme bryster Dag 26- Vondt i ryggen, trøtt, ømme bryster positiv digital test. Endret 3. oktober 2021 av Morsol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morsol Skrevet 3. oktober 2021 Forfatter #2 Del Skrevet 3. oktober 2021 Jeg er glad I å lage ting, så kom gjerne med inspirasjon av hva dere tenker å lage eller har laget 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 3. oktober 2021 #3 Del Skrevet 3. oktober 2021 Gratulerer med graviditeten! Moro at det er flere her som venter nr. 4 ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morsol Skrevet 3. oktober 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 3. oktober 2021 Amatariel skrev (10 minutter siden): Gratulerer med graviditeten! Moro at det er flere her som venter nr. 4 ☺️ Tusen takk🥰 Det blir spennende det her. Nå blir vi en stor familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morsol Skrevet 10. oktober 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 10. oktober 2021 5+1- hei, jeg er bare en liten tur innom. Jeg har sluttet å røyke (dag 4 uten), og begynt å strikke babyteppe. Time til lege er 5.11 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå