AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Flyttet til et helt nytt sted å etter nesten 3 uker vet jeg nå sånn skikkelig at en fyr liker meg. Har hatt mine mistanker og venner som sier han liker meg, men nå innrømmer han det til alle… Jeg føler jeg ikke kjenner fyren skikkelig, da vi ikke har henget sammen konstant disse 3 ukene og før disse 3 ukene ante jeg ikke hvem han var. Jeg synes fyren virker som en utrolig herlig person men det er så mye jeg må tenke på her som gjør at jeg nesten er redd for å satse på et forhold. Nå som jeg har flytta så langt hjemmefra for å studere så må jeg ta studiene mine først, tungt studie som krever mye arbeid å jeg er redd dette kan bli en distraksjon å bare ta fokuset mitt bort fra jobbingen. Studiet vårt har ikke begynt engang, er jo derfor vi har fått hengt så mye som vi har fått gjort nå. Var på en fest hvor vi hadde en lek hvor folk kunne spørre spørsmål anonymt, da spurte jo noen om denne gutten liker meg, han sa jo ja, jeg fikk det samme spørsmålet tilbake, men passet… jeg føler bare ikke alle andre har noe med det å gjøre å jeg selv føler ikke jeg kjenner fyren godt nok til å si om jeg liker han sånn. Føler jeg bare hadde vært slem om jeg hadde sagt noe annet enn ja, å hadde jeg sagt ja så hadde jeg nok blitt pusha til mye… han har vært på besøk hos meg et par ganger siden han ville ha hjelp med noe skole, helt sikkert en unnskylding men eg vet virkelig ikje hva jeg kan gjøre, for jeg vil ikke såre han, men jeg trenger tid til å komme meg inn i et studie som jeg enda ikke har begynt på, for jeg vet de neste månedene blir beintøffe jeg vet egentlig ikke helt hva jeg ville med dette innelgget, bare få ut litt tanker muligens Anonymkode: 61340...a72
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 Man er ikke forpliktet til å gjengjelde en annens følelser, kun for å unngå å såre dem. Anonymkode: 8212e...7d5 2
Fluefisker1 Skrevet 3. oktober 2021 #3 Skrevet 3. oktober 2021 Det er ikke din jobb å passe på følelsene til andre, har du ikke lyst på forhold så er det en ærlig sak. Bare pass på at du er ryddig overfor han som liker deg, ikke gi ham forhåpninger slik at han blir såret mer enn nødvendig. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå