Gå til innhold

Er det en veldig stor andel kvinner med asperger som er lesbiske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker slik.

Anonymkode: e330a...b61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bifile ihvertfall. Det er jo det logiske.

• Liker 1
Skrevet

Synes det virker mere som at de fleste kvinner med asperger er bifile eller aseksuelle. Men de fleste kvinner jeg kjenner som har ADHD er lesbiske. Vet ikke om det finnes noen statistikk på det, men min erfaring er at statistisk sett så har flere lesbiske enn heterofile kvinner ADHD. 

Anonymkode: 3af22...d29

Skrevet

Nå har jeg bare møtt ei lesbe, men hun er definitivt på spekteret ja. Veldig opptatt av tall, brenner for det hun driver med og hun har et "tomt" blikk. Veldig høy på seg selv, spydig, skjønner ikke sarkasme, hårsår, trykker ned andre og har klare narssisstiske trekk.

Anonymkode: 5097e...428

Skrevet

Tviler på det finnes statistikk på det. Det er ikke mitt inntrykk, men det har jo liten betydning. 

Anonymkode: 95bda...652

• Liker 2
Skrevet

Tviler på det. Jeg kjenner veldig mange lesbiske damer og de fleste har nok ikke autisme. Derimot kan en del autistiske damer framstå som androgyne og kanskje litt maskuline. Men de er som regel heterofile. 

Anonymkode: d48f6...08c

Skrevet

Jeg er kvinne og har fått diagnosen Asperger da jeg var ganske ung. Fungerer bra sosialt, men det er kun Tre menn jeg har hatt sansen for i hele mitt lov. Har vært betatt av kvinner også. Men vil definere meg selv som heterofil. Kunne aldri levd med en annen kvinne. Forelsker meg svært, svært sjelden. Ikke aseksuell.

Anonymkode: 099ac...424

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er kvinne og har fått diagnosen Asperger da jeg var ganske ung. Fungerer bra sosialt, men det er kun Tre menn jeg har hatt sansen for i hele mitt lov. Har vært betatt av kvinner også. Men vil definere meg selv som heterofil. Kunne aldri levd med en annen kvinne. Forelsker meg svært, svært sjelden. Ikke aseksuell.

Anonymkode: 099ac...424

Kanskje du er heterofil og biseksuell 

Anonymkode: addbb...e5d

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Virker slik.

Anonymkode: e330a...b61

Hvorfor virker det slik? 

Anonymkode: 44830...916

Skrevet

Jeg har Asperger og liker kun menn.

Det finnes en Asperger/testosteron-teori, men det er ikke sikkert det er noe hold i den.

Anonymkode: 23a61...886

• Liker 1
Skrevet

Jeg kommer best overens med menn og har mannlige interesser da forsåvidt.

Men tenner definitivt på menn.

Anonymkode: 23a61...886

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kvinne og tenner kun på menn. Har prøvd å ligge med en dame og det var ikke min greie.

Anonymkode: 3d63f...20d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...