Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #1 Del Skrevet 30. september 2005 Hva kan man gjøre av kjæreste-ting der? Spesielle ting å se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiia Skrevet 4. oktober 2005 #2 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg har bare tilbragt en dag i Munchen på gjennomreise for noen år siden, så om det er så romantisk vet jeg ikke. Gamlebyen rundt rådhuset var jo ganske koselig. En tur i Olympiaparken kan også anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alicante Skrevet 7. oktober 2005 #3 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hei! Jeg tenker ikke umiddelbart på Munchen som en romantisk by, men det kan kanskje ha noe å gjøre med at da jeg var der reiste jeg sammen med en venninne. Jeg synes ofte at reisefølget i veldig stor grad bestemmer hvordan reisen er/oppfattes. Når det er sagt, så husker jeg jo at jeg synes den eldste delen av Munchen var veldig fin og koselig - mye gamle bygninger og et utrolig torg ved Mariakirka (tror det var det den het). Dessuten renner det jo en elv gjennom byen, og det pleier jo å være ganske romantisk, synes jeg Ellers synes jeg også at Olympiaparken var veldig fin, og det er verdt å ta turen opp på den største "haugen" og nyte utsikten derfra. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå