Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ! Jeg er så frustrert over mannen. Han er klistret til tlf store deler av dagen.. Når han skal leke med barna på rommet sitter han på tlf, når han sitter i sofaen med oss,  når han er på do og stort sett hele kvelden etter at barna har lagt seg. 

Når vi legger oss i senga ser han på tlf, eneste unntaket er hvis han vil ha sex . Nå har det gått så langt at vi ikke får kontakt med han når vi prater til han. Det tar lang tid før han enser at vi prater til han. 

I stad ble jeg så frustrert når sønnen vår prøvde å ta kontakt , men han hørte ikke.. Jeg var et stykke unna og kastet en bamse på han. Den traff selvfølgelig akkurat sånn at nesa til bamsen traff han rett i nesa. Han fulgte jo kun med på mobilen så han enset ikke bamsen. Det gjorde jo vondt og han fikk et merke i nesa. Det var dumt av meg, og jeg sa at det ikke var meningen at den skulle treffe sånn,  og at jeg ikke skulle gjort det. Men nå er han skikkelig sur.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har sagt ifra så mange ganger uten virkning. Noen som har tips? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send ham tekstmelding når du vil ha tak i ham? :vetikke:

Ja, det var sleivete og jeg skjønner frustrasjonen din. Det er slitsomt med folk som hele tiden sitter med nesa i mobilen og det er garantert enda verre om man bor sammen med dem. Har dessverre ikke noen gode råd utover å prøve å snakke med ham neste gang han frivillig kikker opp fra telefonen. 

• Liker 1
Skrevet

Innfør mobilfrie tider? 

Skrevet

Gå videre. Jeg hadde en eks som var sånn. Fullstendig limt til telefonen, nesten umulig å få kontakt med henne til tider. Gikk ikke an å se en film og uten at telefonen kom opp hele tiden (og ikke for å svare på meldinger, måtte bare scrolle Facebook litt), og gikk vi ut for å ta en drink ble det fort meg og bartenderen og hun med telefonen.

Til slutt ga jeg opp og dumpet henne. Usikker på om hun fikk det med seg, satt jo med nesa i telefonen.

Anonymkode: 83200...403

• Liker 12
Skrevet
Tvist skrev (3 minutter siden):

Innfør mobilfrie tider? 

Han sier at han ikke er et barn,  og ikke vil ha "regler". 

Skrevet
Prelunia skrev (Akkurat nå):

Da får du spørre deg selv hvorfor du gidder å ha det sånn. 

Anonymkode: 6473a...0fe

• Liker 6
Skrevet

Ikke gidd å mase når han sitter på mobilen. Får han ikke med seg hva som skjer rundt seg, så får han gå glipp av det som skjer rundt seg. Spør om dere skal stikke på kino. Når han ikke svarer fordi han er opptatt med å se hvilken meme knut har delt, så tar du ungene med i bilen og stikker på kino uten han. Og slik fortsetter du. "Nå er det middag". Og så spiser dere. Etterhvert vil han føle seg ekskludert. Men da kan du forklare han at det er HAN som ikke engasjerer seg. Han har rett og slett meldt seg ut. Han er ikke hos dere i familien. Han er på Facebook.

Anonymkode: 8a28f...7b7

• Liker 2
Skrevet
Prelunia skrev (23 timer siden):

Familievernkontor? 🤷‍♀️

Skrevet

Du må be ham avinstallere grindr straks!

Skrevet

Ta bilder av ham når han sitter på mobilen og send til ham. Gjerne når barna prøver å ta kontakt slik at han ser hvor sykt det er.. og det anonym 7b7 skriver.

Ring ham når du vil si noe. Konsekvent, siden det er eneste måte å få kontakt med ham på 🤷‍♀️

Anonymkode: a6dfe...35f

Skrevet
Prelunia skrev (På 3.10.2021 den 10.33):

Du får si at han har familie nå, vil han ikke kan dere avslutte forholdet

Anonymkode: 4d826...b46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...