AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Møtte en mann jeg forelsket meg vilt i. Han var så god, oppmerksom, generøse, flink, veldig løsningsorientert og sjarmerte meg i senk. Trodde endelig jeg hadde truffet den rette. Så i går skulle han i bursdag. Han var ikke henne før morgenkvisten. Jeg aksepterer at folk gjør det hvis de vil, men jeg merker at jeg blir så "avtendt" på ham. Jeg skal møte ham i morgen og jeg har gledet meg veldig og hatt mye spenning og forelskelse. Nå føler jeg meg bare tom og lei. Skulle ønske jeg fikk opp "gløden" igjen. Vil ikke si noe som helst til ham. Han må jo gjøre det han vil. Men føler det er så lite sjarmerende. Kjedelig. Anonymkode: 3798b...ca9 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 Enten dumper du han for hans skyld eller legger fra deg de destruktive tankene ! Anonymkode: ecdf4...ad9 5
Bettyspaghetti Skrevet 3. oktober 2021 #3 Skrevet 3. oktober 2021 Hva? Mener du har han ikke var hjemme før på morgenkvisten? Hva er galt med det da? Har fu aldri festet og hatt det gøy helt ut i de lyse timer? Hvis dette får deg til å miste interessen for han så synes jeg faktisk at han fortjener en mer tolerant partner. 34
exictence Skrevet 3. oktober 2021 #4 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Enten dumper du han for hans skyld eller legger fra deg de destruktive tankene ! Anonymkode: ecdf4...ad9 Bettyspaghetti skrev (2 minutter siden): Hva? Mener du har han ikke var hjemme før på morgenkvisten? Hva er galt med det da? Har fu aldri festet og hatt det gøy helt ut i de lyse timer? Hvis dette får deg til å miste interessen for han så synes jeg faktisk at han fortjener en mer tolerant partner. Takk for svar. Ja, @Bettyspaghetti, du forstod rett. Autokorrekturen rettet på det jeg skrev. Dere har rett. Jeg mener det samme. Fornuften mener det samme. Men jeg kan ikke for at jeg følte de kjedelige tankene. Har lyst til å legge vekk de destruktive tankene, men klarer visst ikke. Hjelp meg å klare det. 2
exictence Skrevet 3. oktober 2021 #5 Skrevet 3. oktober 2021 Bettyspaghetti skrev (5 minutter siden): Hva? Mener du har han ikke var hjemme før på morgenkvisten? Hva er galt med det da? Har fu aldri festet og hatt det gøy helt ut i de lyse timer? Hvis dette får deg til å miste interessen for han så synes jeg faktisk at han fortjener en mer tolerant partner. Ja, han fortjener en mer tolerant eller hyggelig partner. Jeg er vel tolerant. Men jeg synes bare det er så lite sjarmerende å være ute hele natten. 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #6 Skrevet 3. oktober 2021 exictence skrev (2 minutter siden): Ja, han fortjener en mer tolerant eller hyggelig partner. Jeg er vel tolerant. Men jeg synes bare det er så lite sjarmerende å være ute hele natten. Du høres skikkelig kjip ut. Anonymkode: 90958...bae 18
Duraton Skrevet 3. oktober 2021 #7 Skrevet 3. oktober 2021 Avogtil så er ting så koselig at timene flyr. Her har du en person med venner som han kan tilbringe timesvis med, det tyder jo på at han er en bra fyr. 16
exictence Skrevet 3. oktober 2021 #8 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du høres skikkelig kjip ut. Anonymkode: 90958...bae Uff, ja
exictence Skrevet 3. oktober 2021 #9 Skrevet 3. oktober 2021 Duraton skrev (Akkurat nå): Avogtil så er ting så koselig at timene flyr. Her har du en person med venner som han kan tilbringe timesvis med, det tyder jo på at han er en bra fyr. Det svaret hjalp meg veldig. Tusen takk. Han har sett meg akkurat nå masse forelskede ord. Jeg sendte ham et hjerte, så det er vel bra. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #10 Skrevet 3. oktober 2021 Er du redd for at han har gjort noe galt? Eller har alkistendenser? Jeg er ofte våken til morgenen når jeg har vært på byen/fest, da sammen med han som er like glad i prat og musikk som meg selv. Synes det bare er fint. Men viktig å ha litt tid til å sove seg tilbake til riktig døgnrytme etterpå. Anonymkode: 97ebd...788 4
exictence Skrevet 3. oktober 2021 #11 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du redd for at han har gjort noe galt? Eller har alkistendenser? Jeg er ofte våken til morgenen når jeg har vært på byen/fest, da sammen med han som er like glad i prat og musikk som meg selv. Synes det bare er fint. Men viktig å ha litt tid til å sove seg tilbake til riktig døgnrytme etterpå. Anonymkode: 97ebd...788 Nei, jeg er ikke redd for at han har gjort noe galt. Så det er jo veldig egoistiske følelser jeg har. Jeg vil prøve å ikke la dem komme til syne. For jeg mener ting er greit. Det er bare at følelsene mine er kjølnet, og de som var så "glødende". Men får håpe jeg får opp igjen de forelskede følelsene igjen.
Nokia Skrevet 3. oktober 2021 #12 Skrevet 3. oktober 2021 Tenker du at du gjerne vil kontrollere når han kommer hjem etter å ha vært på byn? Eller tenker du at han ikke bør gå på byn fordi han heller bør være hjemme sammen med deg? Eller tenker du at han er et dårlig menneske som går på byn? I såfall tenker JEG at han sikkert kan klare seg helt greit uten deg. 10
exictence Skrevet 3. oktober 2021 #13 Skrevet 3. oktober 2021 (endret) Nokia skrev (5 minutter siden): Tenker du at du gjerne vil kontrollere når han kommer hjem etter å ha vært på byn? Eller tenker du at han ikke bør gå på byn fordi han heller bør være hjemme sammen med deg? Eller tenker du at han er et dårlig menneske som går på byn? I såfall tenker JEG at han sikkert kan klare seg helt greit uten deg. Som sagt, det er greit. Jeg vil ikke, og kommer verken til å kontrollere eller forlange noe som helst. Det har jeg aldri gjort, og kommer aldri til å gjøre. Jeg mener enhver har ansvar for sitt eget liv, og må gjøre det hn vil. Men de forelskede følelsene mine har dalt, kjenner jeg. Vet ikke hvorfor. Men bare det @Duraton sa, gjorde det bedre. Endret 3. oktober 2021 av exictence 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #14 Skrevet 3. oktober 2021 1 hour ago, exictence said: Men de forelskede følelsene mine har dalt, kjenner jeg. Vet ikke hvorfor. Men bare det @Duraton sa, gjorde det bedre. Om jeg var deg ville jeg prøvd å finne ut av hva dette handler om hos deg. Så kan du kanskje forebygge komplikasjoner i forholdet. Anonymkode: 97ebd...788 8
exictence Skrevet 3. oktober 2021 #15 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om jeg var deg ville jeg prøvd å finne ut av hva dette handler om hos deg. Så kan du kanskje forebygge komplikasjoner i forholdet. Anonymkode: 97ebd...788 Hm ja. Faktisk ærlig så vet jeg ikke. Det kan vel ikke bare være det at jeg ikke er vant med at noen i min familie eller jeg liker å være ute til langt på natt, og at jeg på en eller annen måte synes det høres rart ut og noe man ikke gjør hvis man er ordentlig og grei. Synes liksom det er bortkastet tid å være ute til så sent, og da være så trett neste dag. 3
Gjest Lunaris Skrevet 3. oktober 2021 #16 Skrevet 3. oktober 2021 Det er ikke de destruktive tankene. Det er magefølelsen som forteller deg hva du har i vente. Lytt til den.
exictence Skrevet 3. oktober 2021 #17 Skrevet 3. oktober 2021 Lunaris skrev (2 minutter siden): Det er ikke de destruktive tankene. Det er magefølelsen som forteller deg hva du har i vente. Lytt til den. Takk. Ja, det skal jeg lytte til. Samtidig må jeg jo være litt fornuftig.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #18 Skrevet 3. oktober 2021 Det er helt naturlig at du tenker slik. Alle er forskjellige. Jeg tenker at det å feste hele natten hører ungdomslivet til. Da må du også like eller tolerere det livet, ellers vil det gi deg ugne følelser hver gang det skjer. For slik er han, og du må forvente at han ønsker det slik. Jeg personlig, hadde ikke vært komfortabel med det. Jeg ønsker en voksen mann der vi gjør fine og aktive ting på dagtid. Gjerne sosiale ting og selskaper på kveldstid, men ute til morgenkvisten passer ikke meg. Jeg skjønner veldig godt følelsene dine, og den såre tvilen du har nå. Det er vanskelig å veie for og mot i et forhold. Anonymkode: 1776c...7ac 7
exictence Skrevet 3. oktober 2021 #19 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er helt naturlig at du tenker slik. Alle er forskjellige. Jeg tenker at det å feste hele natten hører ungdomslivet til. Da må du også like eller tolerere det livet, ellers vil det gi deg ugne følelser hver gang det skjer. For slik er han, og du må forvente at han ønsker det slik. Jeg personlig, hadde ikke vært komfortabel med det. Jeg ønsker en voksen mann der vi gjør fine og aktive ting på dagtid. Gjerne sosiale ting og selskaper på kveldstid, men ute til morgenkvisten passer ikke meg. Jeg skjønner veldig godt følelsene dine, og den såre tvilen du har nå. Det er vanskelig å veie for og mot i et forhold. Anonymkode: 1776c...7ac Ja, du begrunner det godt. Jeg kjenner han ikke veldig godt enda. De kommer an på om dette er noe som skjer ofte. Får se. 1
exictence Skrevet 3. oktober 2021 #20 Skrevet 3. oktober 2021 (endret) Jeg tror også at jeg har en frykt i det å velge feil mann igjen, siden min xmann var feil for meg. Endret 3. oktober 2021 av exictence
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå