AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 min datter nå voksen. hun er veldig sta og bestemt, jeg er også redd hun sliter og trenger hjelp. desverre har ting vært vanskelig da hun var liten, jeg fikk en stor fødselsdepresjon og jeg fikk aldri den hjelpen jeg trengte fra noen. hennes far var tafatt og så alt skje uten å gjøre noe for noen av oss. jeg har alltid vært mye bekymret og redd og lei meg. har opplevd vold tidligere som jeg nok ble preget av. kjeftet mye på datteren min og var mye sint, noe jeg angrer på i dag. har sagt unnskyld mange ganger men blir ikke hørt. min datter snakker ikke lenger med meg. hun har flyttet langt vekk og tar ikke telefonen. noen ganger møtes vi i familieselskap, da svarer hun ikke når jeg spør henne om ting og går vekk når jeg kommer bort til henne. jeg vil bare at vi skal ha et normalt forhold, hvordan kan jeg hjelpe henne? Anonymkode: 0c8da...d07 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 Respekter at hun ikke ønsker kontakt med deg.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #3 Skrevet 3. oktober 2021 Du og datteren din har ikke den trygge og gode relasjonen. Og mest sannsynlig vil den ikke la seg reparere fordi hun har opplevd svik og svikt fra deg i oppveksten. Mitt råd er: La henne være i fred Anonymkode: 198a0...771 3
Aristoteles Skrevet 3. oktober 2021 #4 Skrevet 3. oktober 2021 Er det hun som trenger hjelp, eller er det du? 6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #5 Skrevet 3. oktober 2021 Meg, meg, meg… Det er alt jeg leser i innlegget ditt. Anonymkode: 18ef8...ed7 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #6 Skrevet 3. oktober 2021 Hvorfor skal du hjelpe HENNE med noe? Hun trenger ikke hjelp. La henne være i fred. Anonymkode: bca83...c3d 2
Troyamin Skrevet 3. oktober 2021 #7 Skrevet 3. oktober 2021 Gi datteren din tid. Hvis hun etterhvert ønsker kontakt, kan du være ydmyk og lytte til henne. Gjerne noen timer hos privat psykolog eller fvk. Da har dere en nøytral person som kan styre samtalen litt, slik at den ikke bare blir fylt med beskyldninger og hat. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå