Gå til innhold

God tørketrommel også til pent tøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en tørketrommel fra Zanussi som sliter skikkelig på tøyet og krymper det.

Er det noen som har tips til god tørketrommel som man også kan tørke penere tøy, yttertøy og sko i? Har sett det finnes sånne som langtidstørker slike plagg og sko, og som ikke går «rundt».

Noen anbefalinger?

Anonymkode: 881d3...5ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Samsung kondenstørketrommel. Den er reine djevelen av alle tørketromler! ALT gjør den feil eller dårlig. Før garantitiden var gått ut så hadde jeg tre reparasjoner på den, fikk jeg en til så kunne jeg heve kjøpet.. Men tror du ikke djevelen holdt ut, det er som om den sto med stoppeklokke og ventet til å komme med neste feil til rett etter reklamasjonstiden gikk ut. Da begynte filteret inni maskina å smelte, altså ikke lofilteret men den store som en drar ut å spyler. Jeg personlig kommer aldri til å kjøpe et samsung produkt igjen. 

Jeg hadde også samsung vaskemaskin, m 10 års garanti.. Firmaet som sto for reparasjoner ( ja den var akkurat lik i gemyttet som tørketrommelen) mente selvfølgelig at akkurat det som feilte den ble ikke dekket.. Mhm.. 🙄 Den bare gav jeg bort og så kjøpte jeg meg en bosch istedet. 

Anonymkode: a524b...9ff

Skrevet

Vi har en tørketrommel fra Samsung og der tørker vi alle klær, inkludert ull. 

Anonymkode: 56c6d...c41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...