Gjest gjesta Skrevet 30. september 2005 #1 Skrevet 30. september 2005 Jeg gifter meg i april. Må jeg kontakte prest snart, haster dette? Hva med fotograf?
Søta Skrevet 30. september 2005 #2 Skrevet 30. september 2005 Fotograf ville jeg ha booka. Regner med du har bokka kirka. Samtale tar du ei uke eller to før tror jeg
Gjest gjesta Skrevet 1. oktober 2005 #3 Skrevet 1. oktober 2005 Ok.. Ja, jeg må ordne med fotograf snart..
Gjest Piper Skrevet 1. oktober 2005 #4 Skrevet 1. oktober 2005 Vi snakket med presten mandagen før vi giftet oss, og det gikk helt fint. Organisten snakket presten med, så det behøvde ikke vi.
Gjest gjest1 Skrevet 1. oktober 2005 #5 Skrevet 1. oktober 2005 Vi hadde møte med presten 10 dager før vielsen. Da gikk vi igjennom programmet, salmer, musikkvalg og tekster vi ønsket. Musikkvalgene våre formidlet han videre til organisten Fotograf ville jeg kanskje ordnet snart ja - kjekt med alt som er gjort
Gjest Olava Skrevet 2. oktober 2005 #6 Skrevet 2. oktober 2005 Hvis dere vil ha musikk utenom det vanlige, haster det vel litt med organist og eventuelle solister? Men hvis det blir "standard repertoar" (som også er kjempefint!), har dere god tid. Fotograf må jeg skynde meg å ordne med selv også, gifter oss i februar og har ikke tatt den telefonen enda...
Gjest dark angel i.i Skrevet 2. oktober 2005 #7 Skrevet 2. oktober 2005 Vi har spurt en kompis om han vil synge og spille gitar. Har fått et Tja,,, Så vi får pushe litt på han. Og ja, får høre med fotograf også snart. Men tror heldigvis ikke så mange gifter seg i april
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå