AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Et familiemedlem har alvorlig IBS og har nå blitt lovet stomioperasjon, men ikke fått noen konkret avtale om operasjon enda. Har aldri hørt om noen med "bare" IBS som har fått det før og tør liksom ikke helt å tro på at det vil skje før operasjonen er i boks. Prøver å senke skuldrene og se fram mot lysere tider, men føler jeg må forberede meg på både at det ikke blir noe av og på å håndtere mitt familiemedlems psykiske reaksjoner dersom han ikke får hjelp denne gangen heller... Er det andre her med "kun" IBS som har fått stomi, og ble du merkbart bedre etterpå? Vil gjerne høre om andres erfaringer. Anonymkode: e99b2...34c
Helene Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 Vi har en kamerat. Han var gjennom en alvorlig motorsykkel ulykke. For et par år siden. Han har stomi. Det er ikke tema. Damen lager fine poser. For oss andre, han er skikkelig åpen om ting. Men stomi. Helt naturlig i vår verden 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #3 Skrevet 3. oktober 2021 Helene skrev (9 minutter siden): Vi har en kamerat. Han var gjennom en alvorlig motorsykkel ulykke. For et par år siden. Han har stomi. Det er ikke tema. Damen lager fine poser. For oss andre, han er skikkelig åpen om ting. Men stomi. Helt naturlig i vår verden Så flott! Jeg er ikke redd for at stomien skal bli noe problem her i huset heller, med mindre det oppstår medisinske problemer i forhold til den, selvsagt. Jeg er snarere redd for hva som vil skje dersom det ikke blir noe av operasjonen. Takk for at du delte, selv om det mest var stomi i forhold til IBS jeg lurte på. Det er uansett fint å høre andres erfaringer med stomi Anonymkode: e99b2...34c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå