AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #1 Skrevet 2. oktober 2021 Dater nå for første gang (kommer fra et langvarig forhold), kvinne 32 år. Vi har vært på 2 dates, snakker og har god kjemi, iallfall på det vennskapelig nivå. Han kan ta på meg og det kan føles litt kleint, mest pga min barndom og mitt selvbilde som gjør dette med menn litt vanskelig. Jeg har på en måte en mur opp. Føler meg ikke bra nok, og tenker også det er litt tidliglig å begynne å kysse på tredje date... Grunnen til det er vel fordi jeg er redd for at det skal bli med det kysset, så hører jeg ikke noe mer. Ellers kunne jeg kunne hoppet i sengs med fyren også hvis jeg ikke hadde vært så usikker i meg selv. Det er på en måte ikke full seksuell tenning fra min side, er ikke klar for å hoppe over han enda, men som sagt tidligere erfaringer gjør at jeg trwnger litt mer tid. Håper at dette er noe som kan vokse seg frem? Hva tenker dere om dette? Føler så mange sier at det skal klaffe med én gang, og det gjør meg veldig usikker. Jeg ser potensialet, han er en kjekk mann, hvor vi på dette tidspunktet er mer venner enn noe annet, men vi hsr jo bare møttes 2 ganger, så hva kan man forventer? Kan legge til at jeg kan onanere og tenke på han, så det må jo være noe der... Anonymkode: 51ffa...02f
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #2 Skrevet 2. oktober 2021 Hadde villet gitt det mer tid. Følelser kan fullt mulig blomstre opp etterhvert. Anonymkode: b968b...2d2 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #3 Skrevet 3. oktober 2021 Det er rart du ikke har blitt mer voksen. Du skriver du har kommet ut av langvarig forhold. Som betyr du har elsket og blitt elsket. Senere skriver du om dårlig barndom som årsak når han tar på deg fordi det oppleves som kleint. For meg er det kleint at du ikke har lagt til side dårlig barndom til tross for at du er 32 år og har blitt elsket forut. Samt din tankegang er jo feil. Du tenker på uvesentlige tingene, og glemmer det viktigste. Det viktigste er: ser du for deg dette er en mann som er ektefølt og troverdig og kan være en mann som du vil kalle som kjæreste, mann og vil stifte familie med deg? Anonymkode: 53931...a9e 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #4 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dater nå for første gang (kommer fra et langvarig forhold), kvinne 32 år. Vi har vært på 2 dates, snakker og har god kjemi, iallfall på det vennskapelig nivå. Han kan ta på meg og det kan føles litt kleint, mest pga min barndom og mitt selvbilde som gjør dette med menn litt vanskelig. Jeg har på en måte en mur opp. Føler meg ikke bra nok, og tenker også det er litt tidliglig å begynne å kysse på tredje date... Grunnen til det er vel fordi jeg er redd for at det skal bli med det kysset, så hører jeg ikke noe mer. Ellers kunne jeg kunne hoppet i sengs med fyren også hvis jeg ikke hadde vært så usikker i meg selv. Det er på en måte ikke full seksuell tenning fra min side, er ikke klar for å hoppe over han enda, men som sagt tidligere erfaringer gjør at jeg trwnger litt mer tid. Håper at dette er noe som kan vokse seg frem? Hva tenker dere om dette? Føler så mange sier at det skal klaffe med én gang, og det gjør meg veldig usikker. Jeg ser potensialet, han er en kjekk mann, hvor vi på dette tidspunktet er mer venner enn noe annet, men vi hsr jo bare møttes 2 ganger, så hva kan man forventer? Kan legge til at jeg kan onanere og tenke på han, så det må jo være noe der... Anonymkode: 51ffa...02f Naivt å tenke at en blir hodestups forelsket og at det skal klaffe etter to dates. Det må vokse frem over tid. Dating idag er ikke noe Disney eventyr. Min erfaring er at det ofte rakner etter andre, eller tredje daten fordi hun ikke følte nok. Jeg tenker at noe potensielt bra hadde blitt avsluttet for tidlig. Om en dobbeltdater samtidig og fortsatt er aktiv på tinder vil en nok ofte tenke at gresset er grønnere og gå videre til neste om det blir for seriøst. Anonymkode: fd225...bb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå