Gå til innhold

Hjelp! Vet noen hvilken sang dette er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt den flere ganger på radioen i det siste. Det er litt rolig låt, tror jeg. Tror det er en mann som synger. Pop/rap/rnb-typ. Husker ikke noe tekst, men det karakteristiske er at det kommer et lite parti helt på slutten med saksofon/trompet e.l. Jeg tror det bare er helt på slutten. Noen som skjønner hvilken jeg mener? Har hørt gjennom hele hitlista på Spotify osv, men finner det ikke ut!

Anonymkode: 3eb2b...a93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk Shazam når du hører den på radio, evt gå innpå radio kanalens nettside - å se hva de har spilt av på aktuelt tidspunkt.

Anonymkode: 5768d...c4a

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bruk Shazam når du hører den på radio, evt gå innpå radio kanalens nettside - å se hva de har spilt av på aktuelt tidspunkt.

Anonymkode: 5768d...c4a

Jo, det går selvfølgelig an, men ville jo så gjerne funnet ut hva den heter nå. Kan bli lenge til jeg hører den igjen. Husker ikke nøyaktig dag og klokkeslett for når jeg hørte den sist heller, så får ikke sjekket.

Skrevet

Hvilken radiokanal kan ha noe å si. Noen radiokanaler spiller jo gamle klassikere hele tiden, så låten er ikke nødvendigvis så ny. 

Anonymkode: f83e7...454

Skrevet

Macarena?

Anonymkode: 41cb3...da9

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvilken radiokanal kan ha noe å si. Noen radiokanaler spiller jo gamle klassikere hele tiden, så låten er ikke nødvendigvis så ny. 

Anonymkode: f83e7...454

The Beat. Ganske sikker på at den er veldig ny. Trodde først det var The Weeknd.

Macarena er det ikke. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...