Gjest Purple Skrevet 30. september 2005 #1 Skrevet 30. september 2005 Jeg har bestilt støvletter fra duoboots. Nå har jeg fått brev om "Ankommet ufortollet sending", der det står at jeg har 2 alternativer for å fortolle pakken: 1. Signere en fortollingsfullmakt og sende til Posten, slik at de gjør det. 2. Fortolle og hente pakken selv ved Postens Godssenter, eller fortolle selv ved lokalt tollsted. Noen andre som har fått et slikt brev? Hva gjør jeg? Betyr det at pakken nå ligger på Postens Godssenter, og at de ikke sender den til mitt postkontor før den er fortollet? Har aldri bestilt fra utlandet før jeg...
Arwen Skrevet 30. september 2005 #2 Skrevet 30. september 2005 Jeg har valg talternativ 1 på den, da får du hentelapp og henter den på postkontoret ditt, betaler toll når du tar ut pakken.
Gjest Purple Skrevet 30. september 2005 #3 Skrevet 30. september 2005 Ok, var vel det jeg tenkte å velge. Pleier det å ta det lang tid fra de får fullmakten til de sender pakken videre?
Arwen Skrevet 30. september 2005 #4 Skrevet 30. september 2005 Har ikke vært med på det så mange ganger, men mener det går ganske fort.
Gjest Purple Skrevet 30. september 2005 #5 Skrevet 30. september 2005 Håper det, jeg vil ha støvlettene mine nå!!! :-D
gaja Skrevet 30. september 2005 #6 Skrevet 30. september 2005 er litt billigere å gå opp på godssentralen og fortolle selv. da får du det i handa når du går
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2005 #7 Skrevet 1. oktober 2005 Hvis du velger alternativ 1, vil posten gjøre dette for deg ved senere anledninger også. Dvs at neste gang du får en slik pakke får du ikke dette brevet, men en "pakkelapp" for å hente pakken på posten med en gang... Mye enklere enn å renne rundt å fortolle selv, synes nå jeg
Gjest Purple Skrevet 1. oktober 2005 #8 Skrevet 1. oktober 2005 Tror det blir alternativ 1 jeg. Godssentralen ligger vel langt unna allfarvei (ihvertfall for meg som ikke har bil), og det ser ut som de har åpningstider som passer dårlig for oss som jobber... Håper bare de er raske!
gaja Skrevet 1. oktober 2005 #9 Skrevet 1. oktober 2005 buss 402 og så går du gjennom en kirkegård. er ikke så ille som det ser ut som. åpningstidene er et større problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå