AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #1 Skrevet 2. oktober 2021 Skal møte en fyr jeg dater for tredje gang i morgen. Har tidligere møttes fir en kaffe og lunsj og sånn. Ikke skjedd noe mer enn en klem. Neste gang avtalte vi middag og vin hos han. Vil han forvente sex? Vet ikke om jeg vil kysse han ennå en gang…. vet jo at det egentlig er irrelevant, jeg bestemmer selv hva jeg vil gjennomføre, men hva tror dere? Anonymkode: 358ff...950
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #2 Skrevet 2. oktober 2021 Jeg føler det ofte er en slags forventning i sånne settinger når det er hjemmedate så det er mye mulig han har det i baktankene. Anonymkode: ffc9c...125 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #3 Skrevet 3. oktober 2021 jeg tipper det er ikke en mann som du skal bli forelsket eller leve med... Når sex blir fokus på tredje date, da bør man rygge to skritt tilbake og muligens hoppe av. Anonymkode: b324f...eb9 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #4 Skrevet 3. oktober 2021 Det er jo ikke så uvanlig at det skjer. Men tror ikke det er lurt å ha sex for man er litt forelsket. Om du er seriøs ang han kan du jo si at du liker han veldig godt og vil bli kjent før dere blir intime. Men så er det jo fint å prøvekjøre bilen da. For å sjekke om dere også har seksuell kjemi. Anonymkode: d25da...2f5 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #5 Skrevet 3. oktober 2021 Det er ikke så uvanlig at noen tenker at tredje date + hjemme date = sex. Har hørt det før. Jeg har nok tenkt at jeg må ha som hovedregel at jeg må føle den rette kjemien, føle at jeg kjenner han godt nok og være trygg på han. Føler jeg ikke det så er jeg åpen om at jeg liker han veldig godt men føler vi må bli litt bedre kjent før jeg er klar for det. Dersom en mann blir sur, furten eller reagerer negativt på det så vet jeg at han ikke dater meg fordi vi har de samme ønskene og intensjonene (dette har jeg opplevd mange ganger). Da er han kun ute etter det overfladiske og fysiske. En mann som liker deg og vil noe mer har normalt ingen problemer med å by på seg selv og bli bedre kjent til du føler deg klar. Jeg trenger at en mann har en konsistent tilstedeværelse i mitt liv før jeg er klar for sex. Jeg ble kjent med en mann helt i slutten av påsken. Vi har hatt litt oppover og nedoverbakker i starten når vi ble kjent. Det førte til at jeg følte at vi ofte tok ett steg frem og to tilbake. Vi har gjort mye fysisk, men ikke hatt sex enda. Jeg har vært åpen om at de humpene i veien frem til nå nylig er årsaken til det. Jeg har ikke følt jeg kjenner han nok og han har ikke kunnet gi meg en stabil og konsistent tilstedeværelse i mitt liv. Sorry, men da er ikke jeg klar for mer. Jeg har gitt han mange muligheter til å slippe meg og heller date andre (sagt på en litt annen måte). Nå sa han for to uker siden at han ikke dater andre enn meg og ikke ønsker det. Anonymkode: fd7d5...9bf 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #6 Skrevet 3. oktober 2021 Du kan forvente at han håper på det, men det blir for mye å forvente at han forventer det. Hva vil du selv da? En ting det kan være greit å være obs på, er at en del kvinner møter menn flere ganger over tid, men viser ingen interesse for sex og avviser tilnærminger, før det til slutt kommer en "vi er jo bare venner vi!" De fleste menn vil nok anta at å møtes to personer på kafé, pub eller hjemme er dating og på sikt skal føre til sex og forhold. Hvis du avviser og trenerer for lenge, vil de anta at de for lengst er i vennesonen, gi opp og gå videre. Anonymkode: 0e97c...f08
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #7 Skrevet 3. oktober 2021 Man blir jo bedre kjent hjemme. Da trenger dere ikke ta hensyn til noen rundt dere. Men man trenger ikke ha sex, men blir bedre kjent. Sånn tenker jeg men jeg er kvinne. Mulig jeg tenker feil Anonymkode: 87f9a...f9f 1
Okapi Skrevet 3. oktober 2021 #8 Skrevet 3. oktober 2021 Just now, AnonymBruker said: Man blir jo bedre kjent hjemme. Da trenger dere ikke ta hensyn til noen rundt dere. Men man trenger ikke ha sex, men blir bedre kjent. Sånn tenker jeg men jeg er kvinne. Mulig jeg tenker feil Anonymkode: 87f9a...f9f Tipper mange menn tenker sånn også, gjør det selv. Ikke alle synes det er like moro med uteliv, og jeg slapper mye bedre av i sofaen hjemme (hos meg eller henne) enn jeg gjør i baren. Mange uttrykker jo også mye av personligheten sin i hjemmet. Det er veldig synd med alle disse anonyme som kommer med KG-læresetninger hele tiden. Hjemmedate = sex, Tinder er bare for ONS, lave menn er slemme og bitre, uføre er snyltere, menn er redd for kvinner som tar initiativ, og så videre. Tror ærlig talt det gjør en del skade. 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #9 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Skal møte en fyr jeg dater for tredje gang i morgen. Har tidligere møttes fir en kaffe og lunsj og sånn. Ikke skjedd noe mer enn en klem. Neste gang avtalte vi middag og vin hos han. Vil han forvente sex? Vet ikke om jeg vil kysse han ennå en gang…. vet jo at det egentlig er irrelevant, jeg bestemmer selv hva jeg vil gjennomføre, men hva tror dere? Anonymkode: 358ff...950 Om du godtar hjemmebesøk med middag og vin må du nok regne med at sex er noe han har i tankene. Det ville jeg automatisk tenkt som mann. Anonymkode: 1e201...469 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #10 Skrevet 3. oktober 2021 Så konklusjonen er forskjellig. Noen forventer sex, noen vil se hva som skjer. De som krever/forventer sex kan man jo bare luke ut om dette ikke er noe for deg. Next. Om du dater en som ikke forventer/krever sex så er det jo en å satse videre på Anonymkode: 87f9a...f9f 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #11 Skrevet 3. oktober 2021 Er vel kun du som har svaret her. Om det ikke føles rett for deg, så vent.Vanskeligere er det ikke. Hadde sex med kjæresten min på vårt tredje møte, og det var fantastisk. Er sammen fremdeles, to år etterpå. Anonymkode: f42ee...699 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #12 Skrevet 3. oktober 2021 Har alltid sex på første date så aldri hatt den problemstillingen. Men i samtaler med datene mine har det kommer frem at de hadde trodd de måtte vente til date 3. Date 3 virker nesten som en universell sexdate? Uansett hvis du ikke føler deg klar skal du selvsagt ikke gjøre det, 3 date er egentlig ganske raskt om dere bare har drukket kaffe og pratet litt. Anonymkode: b05bb...a02 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #13 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Har alltid sex på første date så aldri hatt den problemstillingen. Men i samtaler med datene mine har det kommer frem at de hadde trodd de måtte vente til date 3. Date 3 virker nesten som en universell sexdate? Uansett hvis du ikke føler deg klar skal du selvsagt ikke gjøre det, 3 date er egentlig ganske raskt om dere bare har drukket kaffe og pratet litt. Anonymkode: b05bb...a02 Merkelig med de som dater med alle disse uskrevne reglene. Det kan fort bli stivt og robotisk. En kan jo ikke oppføre seg normalt med en naturlig progresjon dersom en haug ulike regler setter en stopper for dette. Jeg er iallefall ikke ute etter å date en dame som skal ha så, så mange dater før det ene og det andre skjer. Anonymkode: 1e201...469 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #14 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Skal møte en fyr jeg dater for tredje gang i morgen. Har tidligere møttes fir en kaffe og lunsj og sånn. Ikke skjedd noe mer enn en klem. Neste gang avtalte vi middag og vin hos han. Vil han forvente sex? Vet ikke om jeg vil kysse han ennå en gang…. vet jo at det egentlig er irrelevant, jeg bestemmer selv hva jeg vil gjennomføre, men hva tror dere? Anonymkode: 358ff...950 Har hatt mange hjemmedater uten sex både hos meg og andre. Hadde min tredje hjemme hos han jeg dater nå med middag/vin på Fredag. Ble kyssing for første gang. Ikke sex. Kjemien er jo der så skjer nok gjerne relativt fort. Men er jo bare å stoppe klininga om det føles feil og det eskalerer. Tror ikke du skal anta at han forventer sex. Men det er som flere sier enklere å bli bedre kjent hjemme enn ute blant randoms. Blir mer intimt. Anonymkode: 4e4dc...4cc
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #15 Skrevet 3. oktober 2021 Høres veldig rart ut å skulle forvente sex når dere ikke engang har kysset. Og uansett hva han måtte forvente betyr det ikke at dere må gjøre noe du ikke er komfortabel med Anonymkode: e9108...3f9
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #16 Skrevet 3. oktober 2021 Jeg ble invitert på hjem til ham på andre daten vår. Utover kvelden begynte vi å kysse, og det var en helt utrolig kjemi mellom oss. Vi havnet til sengs og lo fordi han ikke hadde ryddet soverommet. Han hadde absolutt ikke tenkt at det skulle ende med sex. Syv måneder senere er vi veldig forelsket og har det fortsatt fantastisk sammen. Det som skjer, det skjer. Prøv å ikke planlegge for mye. Dersom du syns det er for tidlig med sex, så stopper du. Men det kan altså fort gå godt selv om man har sex tidlig. Anonymkode: ff6c9...682 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå