Gå til innhold

Hva slags relasjon har du med din ff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører du noe fra han/hun etter sex?

Jeg møtte min på tirsdag og har ikke hørt noe fra han. Forje gangen så skrev jeg til han, men nå skulle jeg se om han skrev noe, men han har ikke gjort det. Er det egentlig vanlig å høre noe fra ff etter sex? 

Anonymkode: 14249...b59

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg møtte min på tirsdag og har ikke hørt noe fra han. Forje gangen så skrev jeg til han, men nå skulle jeg se om han skrev noe, men han har ikke gjort det. Er det egentlig vanlig å høre noe fra ff etter sex? 

Nei, kun når man er kåt og han/hun spør om du vil ha besøk eller komme over

Anonymkode: 6709d...601

• Liker 4
Skrevet

Hva mener du? Dere dater jo ikke, men møtes kun for å ha sex. Da er det ikke normalt å holde tett kontakt, mener nå jeg. Eller? Man kontakter hverandre når man vil ligge, men ikke noe mer.

Anonymkode: 5d0d2...6fb

• Liker 4
Skrevet

Jeg var venner med mine sexpartnere, så vi pratet mellom møtene, var på fest sammen osv. 

Skrevet

Vi snakkes aldri mellom møtene. Bare i timene før, hører hvordan ståa er og om partymodus er på.

Anonymkode: 566ba...093

Skrevet

Hun er/var min exsvigermors søster🥰

• Liker 2
Skrevet

Litt forskjellig. Han ene var det null prat mellom møter, men ellers med de andre har det vært middager, film, telefonsamtaler i uka osv. Fikk en telefon fra ff i går selv om han visste jeg var på jobb bare for å skravle, hyggelig det 😊

Anonymkode: e5565...6e8

Skrevet

Ja hører fra han, vi er venner og elskere.

Anonymkode: 2bbb2...7d4

• Liker 2
Skrevet
Bamseklemmer skrev (9 timer siden):

Æsj, puler du tanten til exen din

Anonymkode: 0ef39...38d

• Liker 2
Skrevet

Ja, vi chatter sammen flere ganger om dagen. Vi er forelsket i hverandre, så da blir det mye følelser og lengsel. ;) 

Anonymkode: 64f20...a9f

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Æsj, puler du tanten til exen din

hysj... det er hemmelig😂

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

har mye kontakt ellers også ja, hn vil nok mer enn meg, jeg vil kun ha sex

Anonymkode: 921dd...7d8

Skrevet
Bamseklemmer skrev (10 timer siden):

Var det hun men den digre busken som du fikk sett da hun gikk på utedassen etter dere hadde vært og plukket bær, eller blander jeg nå?

Anonymkode: f7b92...c18

• Liker 2
Skrevet
Bamseklemmer skrev (14 minutter siden):

hysj... det er hemmelig😂

respektløst overfor hun du var i forhold til før. og respektløst av tanten overfor niesen sin.  ingen moral?

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Var det hun men den digre busken som du fikk sett da hun gikk på utedassen etter dere hadde vært og plukket bær, eller blander jeg nå?

Anonymkode: f7b92...c18

Nei, hun med busken var min tante, hun har jeg ikke rørt🤭

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (Akkurat nå):

Nei, hun med busken var min tante, hun har jeg ikke rørt🤭

bra..

nei jeg har bare en jeg puler på og det er dessverre exen min. og han liker jeg ikke. så mulig det er derfor jeg er litt gretten

• Liker 3
Skrevet

Jeg melder litt med den ene. Vi møtes også i selskapelige sammenhenger og snakker sammen på telefon. Han andre møter jeg kun for sex og vi meldes bare i forbindelse med det.    

Anonymkode: e16b4...1f8

Skrevet
Bamseklemmer skrev (12 timer siden):

En av mine kk er min brors ex-svigermor

Anonymkode: a1afe...36c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

respektløst overfor hun du var i forhold til før. og respektløst av tanten overfor niesen sin.  ingen moral?

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

bra..

nei jeg har bare en jeg puler på og det er dessverre exen min. og han liker jeg ikke. så mulig det er derfor jeg er litt gretten

Det er ingenting i verden som kan skille oss... hadde exen min visst dette hadde hun nok smilt, for hun syntes at tanten hennes hadde fortjent og hatt godt av litt sex. Hadde exsvigermora mi visst dette hadde hun blitt veldig sjalu, hun er nokså på hugget når hun klemmer meg. Det at hun vil ha sex er igrunn ikke vanskelig å se, så jeg får se hva vi finner på. Jeg synes jo litt synd i henne også, for hun har vel ikke hatt mann på snart 25 år.

Jo det er lov å være gretten, og jeg skjønner frustrasjonen. Å ha sex sammen bør være ukomplisert, det er snakk om bare et par timer med nytelse når vi først er igang. Så prater vi vanlig uten å ha en mine flauhet av sexen, det er både betryggende, deilig og kjempepirrende å holde det hemmelig. For vi vil jo ikke spre det på bygda, da klikker jo folk...

Klarer du å holde sexen hemmelig da? da slipper man jo både moralpreken og folkesnakk🤗

• Liker 1
Skrevet

Spørs hvilken av dem du sikter til 😎

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...