Gå til innhold

er så inderlig ulykkelig i mitt forhold, men vil ikke være singel

Anbefalte innlegg

Skrevet

mann på 26 her, som har ønsket seg kjæreste siden jeg var 21, aldri fikset det før for et par uker siden, har vært igjennom helvete for å endelig få ei jente, men hun vil ikke ha sex, er så inderlig ulykkelig over min jævla uflaks. hvis jeg gjør det slutt vil det meste sannsynlig ta til langt opp i 30åra før jeg får en ny kjæreste (som jeg sikkert heller ikke kan ha sex med) FAEN, SÅ JÆVLA UFLAKS.... det er et mareritt som aldri tar slutt.

Anonymkode: 7f6a1...900

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da gjør du det slutt. Hva skal du med en kjæreste som du ikke kan ha sex med? Som å kjøpe en bil uten motor. 

Anonymkode: 4a507...f98

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor vil hun ikke ha sex? Vil hun aldri ha sex i fremtiden, eller er hun bare ikke klar ennå? 

Er du inderlig ulykkelig som singel også? 

Anonymkode: 7ea32...05d

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor vil hun ikke ha sex? Vil hun aldri ha sex i fremtiden, eller er hun bare ikke klar ennå? 

Er du inderlig ulykkelig som singel også? 

Anonymkode: 7ea32...05d

alle menn som er singel er ulykkelige, det kan jeg bekrefte, har vært ufrivillig singel i 5 år, var inn og ut av forskjellige psykologer osv, jeg trodde smerten ville ta livet av meg, men kom meg igjennom det, i sommer fikk jeg kjæreste, men så kan jeg FAEN TA MEG ikke ha sex med henne, hun sier hun vil, men ikke er klar, har faen ikke peiling på noe som helst lengre. 

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Da gjør du det slutt. Hva skal du med en kjæreste som du ikke kan ha sex med? Som å kjøpe en bil uten motor. 

Anonymkode: 4a507...f98

helt enig, sover et par netter mere på det, men er innstilt på å være evig jomfru uansett

Skrevet

Ingen vil ha sex med sutregutter. 

Anonymkode: 4fe81...dbf

• Liker 8
Skrevet

Jeg vil  være singel, men har ikke råd til å bo alene.

Anonymkode: 5069f...48d

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

mann på 26 her, som har ønsket seg kjæreste siden jeg var 21, aldri fikset det før for et par uker siden, har vært igjennom helvete for å endelig få ei jente, men hun vil ikke ha sex, er så inderlig ulykkelig over min jævla uflaks. hvis jeg gjør det slutt vil det meste sannsynlig ta til langt opp i 30åra før jeg får en ny kjæreste (som jeg sikkert heller ikke kan ha sex med) FAEN, SÅ JÆVLA UFLAKS.... det er et mareritt som aldri tar slutt.

Sigurd? Fåkke pult

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

helt enig, sover et par netter mere på det, men er innstilt på å være evig jomfru uansett

Hvis du er så innstilt på det, så kan du jo bare være sammen med henne til hun er klar. Sutring tar deg ikke hjem. 

Anonymkode: 7093e...778

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vil  være singel, men har ikke råd til å bo alene.

Anonymkode: 5069f...48d

så slå opp

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

alle menn som er singel er ulykkelige, det kan jeg bekrefte, har vært ufrivillig singel i 5 år, var inn og ut av forskjellige psykologer osv, jeg trodde smerten ville ta livet av meg, men kom meg igjennom det, i sommer fikk jeg kjæreste, men så kan jeg FAEN TA MEG ikke ha sex med henne, hun sier hun vil, men ikke er klar, har faen ikke peiling på noe som helst lengre. 

Lol. Det der blir som om jeg skulle sagt «alle kvinner blir ulykkelig av å gå på fjelltur, det kan jeg bekrefte, har aldri likt å gå på fjelltur». 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis hun sier at hun vil ha sex men ikke er klar enda, så er det jo en stor sjanse for at det blir sex. 

Akkurat nå synes jeg du skal fokusere på at du har en kjæreste og faktisk nyte det å holde rundt noen osv. Vær litt fornøyd med deg selv og litt mindre frustrert. Skap øyeblikk av intimitet. Kyss litt... og gjør kjekke ting. Le og ha det bra. Det er sexy med en fyr som har roen.

Hvis det ikke blir sex ever, så er det jo greit å gå videre. Men da har du i alle fall prøvd ut dette med kjæreste og kanskje du har bedre selvtillit til å få ny kjæreste. Men enn så lenge så tror jeg du må bare finne roen og gjerne legge opp til å tenne henne.

Ikke mas. Ikke vær frustrert. Bare vær mannen du vil være... . Bry deg og flørt masse. Få henne til å le og føle seg attraktiv på en positiv måte. De fleste damer tenner først i hodet. 

• Liker 4
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Der tar du skammelig feil. Skal nå sies at jeg har vært litt heldigere med mine forhold enn det du har, men å si at alle single menn er ulykkelige er bullshit.

Så din tankegang er at bare fordi du er ulykkelig og uheldig i et forhold så må alle menn være ulykkelige? Hvor dum er du?

Jeg stortrives som singel og kunne aldri tenke meg å innlede et forhold igjen hvor jeg bor sammen med en kvinne. Kanskje jeg trives i mitt eget selskap og har forstått hva som er viktig i livet for meg.

Du er en sytekopp og baserer et forhold ut fra kun en ting og det er sex, sex er ikke alt og hvis du fokuserer kun på det så vil din nåværende dame og fremtidige damer gjennomskue deg.

Hva gjør du for kjæresten din? Er du romantisk og behandler henne fint eller maser du kun om sex?

Ting vil forandre seg når du blir voksen, når det vil skje er det kun du som styrer.

Anonymkode: 9a04c...bc3

Skrevet

Har dere ikke bare vært sammen 2 mnd? 

Anonymkode: 234bf...9f6

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Hun er ikke klar? er hun 15 år? Dump henne.

Anonymkode: 433da...a03

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hun er ikke klar? er hun 15 år? Dump henne.

Anonymkode: 433da...a03

Hun er vel kristen som vil vente med sex til ekteskap.

Anonymkode: 234bf...9f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...