AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #1 Skrevet 2. oktober 2021 Kan det være skadelig for babyen å ha sex med uren penis når man er gravid? Jeg har slitt veldig med lysten siden jeg ble gravid, men har kjent det litt nå det siste. Det kommer gjerne på kvelden etter vi har lagt oss, eller midt på natten, og da er stort sett penis ikke renvasket, så jeg har ikke gjort noe med lysten. Men kan det være skadelig, eller er det bare krisemaksimering å tenke det? Vi kunne ha gått å dusjet først, men det blir ikke helt det samme. Det er deiligst å bare hoppe rett i det, istedenfor å avvente med en dusj. Samtidig er det veldig langt til badet, og vi må gå forbi flere soverom, så da må vi kle på oss og alt😅 Anonymkode: a3df8...fac
KristinF Skrevet 2. oktober 2021 #2 Skrevet 2. oktober 2021 Krisemaksimering delux. Ungen er godt beskyttet. 27
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #3 Skrevet 2. oktober 2021 Dusjer ikke mannen din jevnlig? Uren penis? Høres ut som en huleboer uten tilgang til vann og såpe 😳 Anonymkode: 9ae4c...1ec 17
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #4 Skrevet 2. oktober 2021 Jeg forstår seg godt... kanskje mannen din kan gjøre det til en rutine å vaske snoppen i vasken på kvelden - sånn i forbindelse med tannpuss ? Anonymkode: 9a900...c73 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #5 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg forstår seg godt... kanskje mannen din kan gjøre det til en rutine å vaske snoppen i vasken på kvelden - sånn i forbindelse med tannpuss ? Anonymkode: 9a900...c73 Dette! Mannen min vasker alltid snabben under kveldsstellet i tilfelle det blir noe på han😏 Dermed blir det også oftere noe på han. Anonymkode: 5e267...fa7 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #6 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dusjer ikke mannen din jevnlig? Uren penis? Høres ut som en huleboer uten tilgang til vann og såpe 😳 Anonymkode: 9ae4c...1ec Jeg vil ikke kalle penis ren og pen når han dusjet sist på morgenen, men det er mitt syn på det da😅 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg forstår seg godt... kanskje mannen din kan gjøre det til en rutine å vaske snoppen i vasken på kvelden - sånn i forbindelse med tannpuss ? Anonymkode: 9a900...c73 Jeg kan foreslå det ja, tror det ikke blir tatt dårlig imot heller akkurat, da det har vært noen døde uker så langt🙈 Anonymkode: a3df8...fac
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #7 Skrevet 2. oktober 2021 Høres ut som du sliter med sexlysten, og ønsker å finne på en grunn i stedet for å innrømme at du ikke har lyst. Anonymkode: 02e9a...f87 8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #8 Skrevet 2. oktober 2021 Menneskeheten hadde vært utryddet for mange tusen år siden hvis uren penis var en fare for ufødte barn. Anonymkode: a1b1c...b6c 12
Fru Uperfekt Skrevet 2. oktober 2021 #9 Skrevet 2. oktober 2021 OMG a Pony Med mindre det er bj så går det vel bra. Underlivet vårt er selvrensende 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #10 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Høres ut som du sliter med sexlysten, og ønsker å finne på en grunn i stedet for å innrømme at du ikke har lyst. Anonymkode: 02e9a...f87 Jeg skriver i innlegget at jeg har slitt med lysten hele svangerskapet så langt, men har begynt å kjenne på det nå, derfor spørsmålet om det kan være skadelig for babyen om penis er uren. Jeg har vært tydelig med han hele veien at jeg har ikke hatt lysst☺️ Anonymkode: a3df8...fac 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #11 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kan det være skadelig for babyen å ha sex med uren penis når man er gravid? Jeg har slitt veldig med lysten siden jeg ble gravid, men har kjent det litt nå det siste. Det kommer gjerne på kvelden etter vi har lagt oss, eller midt på natten, og da er stort sett penis ikke renvasket, så jeg har ikke gjort noe med lysten. Men kan det være skadelig, eller er det bare krisemaksimering å tenke det? Vi kunne ha gått å dusjet først, men det blir ikke helt det samme. Det er deiligst å bare hoppe rett i det, istedenfor å avvente med en dusj. Samtidig er det veldig langt til badet, og vi må gå forbi flere soverom, så da må vi kle på oss og alt😅 Anonymkode: a3df8...fac Å herregud. Er det mulig å være så uopplyst? Anonymkode: d3860...7f5 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #12 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg skriver i innlegget at jeg har slitt med lysten hele svangerskapet så langt, men har begynt å kjenne på det nå, derfor spørsmålet om det kan være skadelig for babyen om penis er uren. Jeg har vært tydelig med han hele veien at jeg har ikke hatt lysst☺️ Anonymkode: a3df8...fac Du har TO fosterhinner. altså... kom igjen... Anonymkode: 2762a...106 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #13 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg skriver i innlegget at jeg har slitt med lysten hele svangerskapet så langt, men har begynt å kjenne på det nå, derfor spørsmålet om det kan være skadelig for babyen om penis er uren. Jeg har vært tydelig med han hele veien at jeg har ikke hatt lysst☺️ Anonymkode: a3df8...fac Så herlig Min lyst fikk en skikkelig oppsving i 3.trimester. Mannen min var fornøyd helt til rett før termin, da ble han stressa for at sengevalsen skulle sette i gang noe så da ville han ikke mer😅 Anonymkode: 5e267...fa7
Kvittering Skrevet 3. oktober 2021 #15 Skrevet 3. oktober 2021 Så etter hvor mange minutter er det fra ren til skitten? Jeeeezez 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #16 Skrevet 3. oktober 2021 Kvittering skrev (8 minutter siden): Så etter hvor mange minutter er det fra ren til skitten? Jeeeezez Etter første gang han tisser Anonymkode: 66a84...feb 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #17 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Å herregud. Er det mulig å være så uopplyst? Anonymkode: d3860...7f5 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du har TO fosterhinner. altså... kom igjen... Anonymkode: 2762a...106 Derfor er det så fint å spørre her, for dere kan absolutt alt, og i tillegg svarer på så koselige måter😄 Anonymkode: a3df8...fac 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #18 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så herlig Min lyst fikk en skikkelig oppsving i 3.trimester. Mannen min var fornøyd helt til rett før termin, da ble han stressa for at sengevalsen skulle sette i gang noe så da ville han ikke mer😅 Anonymkode: 5e267...fa7 Det kan jeg forstå😅 Synes så synd på mannen min nå når det har blitt så lite, men klarer ikke tvinge meg til å gjøre noe jeg ikke vil heller. Men det virker som det ikke er noe problem det jeg spurte om, så nå skal det bli mer fremover😃 Anonymkode: a3df8...fac
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #19 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg vil ikke kalle penis ren og pen når han dusjet sist på morgenen, men det er mitt syn på det da😅 Anonymkode: a3df8...fac Eh... Man vasker seg vel nedentil før man legger seg. Det er vel ikke noe du burde behøve å si til ham. Anonymkode: aff74...6af
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #20 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det kan jeg forstå😅 Synes så synd på mannen min nå når det har blitt så lite, men klarer ikke tvinge meg til å gjøre noe jeg ikke vil heller. Men det virker som det ikke er noe problem det jeg spurte om, så nå skal det bli mer fremover😃 Anonymkode: a3df8...fac Klarer ikke tvinge deg? Det heter «jeg vil ikke tvinge meg». Vis selvrespekt, kvinner! Anonymkode: 2762a...106
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå