AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #1 Skrevet 2. oktober 2021 Altså som forelder? Jeg har en datter som driver med håndball, og jeg syns det er veldig moro å se på, og blir engasjert da. Så blir jeg flau i etterkant. Jeg er aldri ufin og heier på alle på laget. Men, hoier og heier litt🙈 I dag var det kamper, og jeg ble jo engasjert som vanlig, og nå sitter jeg her og er flau over meg selv og lurer på hva de andre tenker om meg. Jeg har en tendens til å overtenke litt og da. Håper jeg ikke er alene om å være engasjer idrettsforelder? Anonymkode: 8e576...13f
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #2 Skrevet 2. oktober 2021 Du får vel roe deg ned litt da. Anonymkode: af643...458 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #3 Skrevet 2. oktober 2021 Nei, og jeg forbyr barna å drive med idrett. Makan til anti-intellektuelt tull. Voksne menn og kvinner som oppfører seg som aper, bare fordi de ser på noen som sparker/kaster en ball rundt, eller beveger fra A til B. Anonymkode: 799d7...275 2
Chiyo Skrevet 2. oktober 2021 #4 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, og jeg forbyr barna å drive med idrett. Makan til anti-intellektuelt tull. Voksne menn og kvinner som oppfører seg som aper, bare fordi de ser på noen som sparker/kaster en ball rundt, eller beveger fra A til B. Anonymkode: 799d7...275 Du forbyr barna dine å drive med idrett?! 😯 Hvorfor det? 1
Chiyo Skrevet 2. oktober 2021 #5 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså som forelder? Jeg har en datter som driver med håndball, og jeg syns det er veldig moro å se på, og blir engasjert da. Så blir jeg flau i etterkant. Jeg er aldri ufin og heier på alle på laget. Men, hoier og heier litt🙈 I dag var det kamper, og jeg ble jo engasjert som vanlig, og nå sitter jeg her og er flau over meg selv og lurer på hva de andre tenker om meg. Jeg har en tendens til å overtenke litt og da. Håper jeg ikke er alene om å være engasjer idrettsforelder? Anonymkode: 8e576...13f Det er jo bare koselig. Det er gir barna god selvtillit å bli heiet på. Vi hadde foreldre på tribunen som klappet og heiet, og det var ekstra stas å ha en hel gjeng som klappet for meg når jeg scoret mål.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #6 Skrevet 2. oktober 2021 Synes generelt det er for få engasjerte foreldre.  Altfor mange uengasjerte foreldre i det hele tatt, lekser er pyton, foreldremøter er pyton, dugnad verre enn verst. Ikke også snakk om å få ungene i vei på aktiviteter- og er det helg……. Mammakvelder. Det er bare meg meg meg for foreldre hva DE vil.  synes synd på barn som ikke har drevet idrett, sliter så i gymtimer opp gjennom helt ut vgs. Anonymkode: 061cc...8f1
Anette.. Skrevet 2. oktober 2021 #7 Skrevet 2. oktober 2021 Jeg har kjøpt skarptromme som jeg bruker når sønnen min spiller fotballkamp 😅😅 Forteller vel liiiiitt om engasjementet 🙂  på cup’r har vi t-skjorter og dusker i tillegg 😅 Nevnte jeg at sønnen min er 18 år? 🤔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå