Felicity Skrevet 30. september 2005 #1 Skrevet 30. september 2005 Hmm, har positiv El test nå. Når vil det si at jeg har El da. Jo innen 12-24 eller 48 timer er det riktig? Når er mest vanelig å ha det da? På kvelden eller i morgen eller morgen kveld? Kjønner ikke helt når det er da for smertene hadde jeg i går og nå kjenner jeg ikke noe.... Dumt sprøsmål, men greit og vite. Hilsen Lene
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #2 Skrevet 30. september 2005 Såvidt jeg har forstått det så har man vondt mens eggposen vokser og før selve eggløsningen. EL-testen viser positiv 24 til 48 timer før, de jeg bruker i hvert fall, vet ikke om dette kan være forskjellig? http://www.billigtest.dk/vejl/LHstrip_de_landscape.pdf Så lesete jeg ett sted det var mest vanlig å ha EL mellom klokken 14 og 19, tror jeg det var. Sto ingenting om hvilke tidssone om man reiste eks til australia Så er det ofte sagt at det er mest gunstig å ha sex dagen før EL. Og så leste jeg noe om at hvor lenge før EL påvirket om det ble gutt eller jente. Og så må det også sies at om alt er bra hos begge vordende foreldre og man treffer akkurat passe i forhold til EL så er det likevel ikke sikkert man blir gravid... Jeg ville gitt blaffen i alt dette hvis jeg var deg og hoppet til køys i kveld, i morgen og overiomrgen og kanskje litt innimellom Lykke til!
Felicity Skrevet 30. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2005 (endret) Hei og takk for svar? Hilsen fra Lene. Endret 1. oktober 2005 av Lene G
Angelfairy Skrevet 3. oktober 2005 #4 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg har lest et sted eller hørt at når man har eggløsning, og prøver å bli gravid, er det best å ha sex på morran, for da er de små hvite mest brukbare... De har lada seg opp om natta for å si det sånn... Men det kan være meg som har lest feil, eller hørt feil... Og også beste stillingen for å bli gravid er misjonær stillingen faktisk... for da kommer de lettest til, disse små hvite...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå