AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #1 Skrevet 2. oktober 2021 Jente på 27 år, har jevnaldrene kjæreste, vi bor sammen, han er pr d.d. på AAP, mens jeg er turnuslege, han satset før på musikken og ville bli proff, men jeg har sagt lenge at han ikke bør gå den veien og at han ikke er god nok til å satse og at han bør finne noe fast. Derfor er forholdet allerede ganske anstemt, og har vært det lenge, men han er en veldig attraktiv og sjarmerende mann når han har gode perioder, og det er dem jeg prøver å holde fast i når ting er vanskelige. Men et nytt problem er at han ikke lenger ønsker å ha sex med meg, og jeg så at han hadde bilder av flere av mine bestevenniner fra FB på sin mobil og tror at han er seksuelt tiltrukket av dem. Jeg føler meg oversett... Anonymkode: b9180...610
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #2 Skrevet 2. oktober 2021 Han er heldig som fikk en legedame. Anonymkode: 48c34...c98 2
Silva Pluvialis Skrevet 2. oktober 2021 #3 Skrevet 2. oktober 2021 Du sa rett ut at han ikke var god nok til å satse på musikken?? Da skjønner jeg godt at stemningen er anspent og sexlysten forsvunnet… sorry! 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #4 Skrevet 2. oktober 2021 Det er jo bare en tolkning at han fantaserer om dine venninner. Ingen fakta. Si du liker musikken hans, men at frem til han tjener nok penger på det må han få en annen jobb veisiden av. Må jo støtte partneren sin, samtidig være realistisk i at alle er avhengig av inntekt. Om man må være ekstremt unik og flink for å klare å leve av musikk. Samme med fks fotball og teater. Er så mange som har lidenskap og interesse for det at set nesten er umulig. Dere er avhengig av mer enn en inntekt og dere er også avhengig av å støtte hverandre. Sexlivet går nok opp når dere får det bedre som par, og ikke krangler om jobb Anonymkode: 4cc02...6e5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå